Toon posts:

Deze hacker vraaaagt erom...!!

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb sindskort een Win2003 servertje op test draaien met daarop een websiteje en een FTP-server. Nou was ik vanochtend eens op m'n gemak door de logfiles aan het bladeren en daar kwam ik het volgende tegen:

doe maar niet
Een of andere idioot was dus met meer dan 15 keer per seconde voorgebakken inlognamen en wachtwoorden mijn server aan het proberen te hacken. :(

Ik ben toen gelijk in de logfiles gaan bladeren van mijn FTP-server en zie daar: de dader!!

doe maar niet

Nieuwsgierig als ik was, ging ik maar eens snuffelen aan dat ip-adres van hem en wat blijkt: "meneer Heinrich" heeft geen firewall geinstalleerd staan!! :*) Alle poorten staan gewoon wagenwijd open!! 8)7

Nou kan ik dit zelf niet, maar volgens mij moet een beetje hacker hier een hoop leuke dingen mee kunnen doen >:)

Dit figuur vraagt dus zelf om problemen: om zonder zelf een firewall te hebben een beetje gaan rondlopen "hacken".

(Mochten bepaalde Mod's hier trouwens bezwaar tegen hebben, dan haal ik direct de plaatjes van m'n website...)

[ Voor 10% gewijzigd door LuNaTiC op 06-01-2004 11:58 ]

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

GoT is niet bedoeld als platform om anderen te hacken. Heel vervelend dat ie jou probeert te hacken, maar als je daar wat aan wilt doen moet je maar een abuse mailtje sturen naar zijn provider (hoe dat moet valt vast wel in de search te vinden...

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.