Ik probeer een sessie te starten op een Novell Netware 6 server met apache 1.3 en PHP 4.2.4-dev .
Ik gebruik session_start(); zonder iets belangrijks ervoor ofzo. (geen lege regels oid)
En ik krijg de volgende error:
Warning: write failed: Generic file system error (111) in Unknown on line 0
Warning: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (sys:/php/sessiondata/) in Unknown on line 0
De map sessiondata bestaat wel degelijk. En de schrijfrechten staan ook goed. Ook als ik een andere directory gebruik die wel bestaat geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding.
Weet iemand raad? Want dit is toch wel heel erg vaag.
Ohja hij maakt wel een bestandje aan in sessoindata alleen is die 0 bytes. Dus het lijkt net alsof hij wel een bestand kan aanmaken maar nix kan schrijven.
Ik gebruik session_start(); zonder iets belangrijks ervoor ofzo. (geen lege regels oid)
En ik krijg de volgende error:
Warning: write failed: Generic file system error (111) in Unknown on line 0
Warning: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (sys:/php/sessiondata/) in Unknown on line 0
De map sessiondata bestaat wel degelijk. En de schrijfrechten staan ook goed. Ook als ik een andere directory gebruik die wel bestaat geeft hij nog steeds dezelfde foutmelding.
Weet iemand raad? Want dit is toch wel heel erg vaag.
Ohja hij maakt wel een bestandje aan in sessoindata alleen is die 0 bytes. Dus het lijkt net alsof hij wel een bestand kan aanmaken maar nix kan schrijven.
[ Voor 11% gewijzigd door me1299 op 06-01-2004 11:56 ]
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen