[w2k3] Hoe traffic meten per hostheader

Pagina: 1
Acties:

• Polderdijk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-08 15:58
Ik ben op zoek naar een stukje (gratis) software waarmee ik dus al het TCP/IP verkeer kan meten, en als het kan ook nog eens Mail/Ftpm, en alles per hostheader op kan slaan. Op internet staat genoeg te vinden, maar dit werkt allemaal ism de log-files.

Bestaat er geen programmatje dat gewoon kijkt naar de hostheader, en op deze manier alles in een grafiekje gooit dat je per hostheader kan zien hoeveel data er is verbruikt :?

Webhosting van SkyHost.nl: 25 Mb / 1 Gb windows hosting € 4,50 p/m excl.btw!

• Semt-x
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-08 22:54
wat bedoel je met hostheader ?

Overgins lijkt het erop of je een sniffer zoekt, die al het verkeer (evt gefilterd) logt. ( is een standaard in windows component, netmon )

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Polderdijk schreef op 06 januari 2004 @ 10:46:
Ik ben op zoek naar een stukje (gratis) software waarmee ik dus al het TCP/IP verkeer kan meten
Voor IIS ga ik hier maar zelf achter plakken - kijk eens naar Webalizer, awstats, en dergelijke.
en als het kan ook nog eens Mail/Ftpm, en alles per hostheader op kan slaan. Op internet staat genoeg te vinden, maar dit werkt allemaal ism de log-files.
Mail en FTP kennen niet het principe van hostheaders (mail wel ongeveer).
Bestaat er geen programmatje dat gewoon kijkt naar de hostheader, en op deze manier alles in een grafiekje gooit dat je per hostheader kan zien hoeveel data er is verbruikt :?
Wat heb je zelf al gevonden en gezocht?

In ieder geval - dit topic is beter op z'n plek in Software Algemeen

Windows Operated Systems >> Software Algemeen