Wie heeft een idee van de totale hoogte van moederbord+processor+koeling (zo'n copperplate koeling)?
Peter
Peter
Low profile zijn onderdelen bedoelt voor 1u of 2u kasten (zijn zeer platte server kasten die mooi in een 19"rack kunnen.Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 11:01:
![]()
En een intel PIV?
Wat bedoel je juist met een low profile oplossing? Ik neem aan dat die van mindere kwaliteit is? en wat dan met een higher profile oplossing?
Even concretiseren: ik zoek eigenlijk een zo laag mogelijke koeler (noiseless) voor een PIV maar wel met een goede kwaliteit natuurlijk

[ Voor 7% gewijzigd door Tmaster op 06-01-2004 11:18 ]
Spire heeft de 1U Racksper, maar verwacht niet dat 'ie noiseless is: 30 dbAVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 11:01:
Even concretiseren: ik zoek eigenlijk een zo laag mogelijke koeler (noiseless) voor een PIV maar wel met een goede kwaliteit natuurlijk
http://www.tweakers.net/p...55&DB=Pricewatch&Query=1uVerwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 11:01:
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.