Toon posts:

chello verbinding weg met sitecom 202

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Er is al veel over geschreven maar een echte oplossing voor mijn probleem kan ik niet vinden. Heb sinds een maand of twee een netwerkje aan een Sitecom 202dc router hangen met als provider Chello. Na aansluiten heeft het prima gewerkt ook het clonen van mac geen probleem. Nu echter klapt de verbinding er zo om de paar dagen eruit. Waarom blijft de verbinding niet.Volgens mij nog steeds hetzelde ip.
refresh en renew op router helpt soms. Alle instelling zoals ook hier gevonden ingesteld.
Is er nog iets waar ik niet aan heb gedacht ? 1 pc onder 98se en 1 onder xp. De laatste keer heb ik chello gebeld (even router er tusse uit) en toen na nieuwe verbinding alles weer aangesloten.

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-07 15:18
Ik heb Chello via een Edimax router, en kreeg opeens ook dat m'n verbinding er een paar keer per dag spontaan uitvloog..
Vervolgens release en renew op de router en het draaide weer.

Ik toch even Chello gebeld (en niet over router gesproken) en mij werd verteld dat het aan hun netwerk lag dat de verbinding af en toe werd verbroken.
Het was een storing voor onbepaalde tijd zeiden ze.

Na een paar dagen was het probleem verdwenen.

Nu gebeurt het nog af en toe, maar ik weet dan niet of het aan m'n router ligt, of dat het dus een storing aan hun kant betreft.