Toon posts:

argilent arcticooler AC?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Waar koop je een argilent arcticooler AC?

Verwijderd

Die is te koop bij Farnell. Die zitten in Maarsen. Tel: 030-2417373

Farnell code: 3519235
Agilent code: HACA-0001

8-)

Verwijderd

Kan je ook bij www.newark.com bestellen

Verder zie codes hierboven.

Verwijderd

Farnell gebeld kost 98,66 incl/excl?? en is niet op voorraad!!

Verwijderd

Ik had um ook besteld. En ik had um van de week nog niet binnen. |:(
Ik dus maar eens bellen naar Farnell. En wat! De agilent Articooler is niet eerder door hun te leveren dan halverwege maart 2001.
Nou daar ben ik weer klaar mee;(

Verwijderd

Ik heb ook nog helemaal niets van Newark gehoord waar ik hem dus besteld heb. Waarom hangt er zo'n grijze mist over die koeler? Waarom is ie niet gewoon verkrijgbaar als hij zo goed is? Ik snap het niet. Ik wacht nog wel ff 2 weekjes, maar anders koop ik wel een andere koeler voor mijn Duron, want ik ga zeker niet tot maart 2001 wachten. Dat is toch belachelijk!!!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-05 16:51

GraasGast

Analogue Heaven

Op woensdag 13 december 2000 23:21 schreef Mobius het volgende:
Ik had um ook besteld. En ik had um van de week nog niet binnen. |:(
Ik dus maar eens bellen naar Farnell. En wat! De agilent Articooler is niet eerder door hun te leveren dan halverwege maart 2001.
Nou daar ben ik weer klaar mee;(
shit dat is erg minder...hoe kan dat dan? de productie al uitverkocht ofzo? ik heb er nu 2, uit de usa laten komen. Is dat voor jou geen optie? anders moet je wachten tot maart

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-05 07:42
Grootste probleem met uit de VS laten komen is dat 'ie daar ook niet echt goed voorhanden is. De meest genoemde leverancier is Newark (zelfs officieel door Agilent), en die heeft ze niet op voorraad op het moment. Als je andere adressen in de VS weet houd ik me aanbevolen...

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Verwijderd

Ik had niet vermeld dat ik de cooler bij Farnell heb afbesteld. Ik ga ook niet wachten tot halverwege maart. Dus ik doe het nu maar voorlopig met een standaard coolermaster. :'( Maar als iemand weet hoe ik zo'n agilent uit de VS kan krijgen. Ik sta open voor elke suggestie!

• Master_Egg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-05 09:22

Master_Egg

Schapie schapie schapie!

jongens niet huilen hoor >:), hier de oplossing zoek ff naar de silverado koeler topics en lees ze. Gij wordt helemaal gek van de prestaties van deze koeler *D. Vervolgens surft gij naar de site www.acconto.de en bestelt deze koeler. Resultaat: probleem opgelost >:)

Alleen jammer dat ie iets je duurder is dan de Arcticooler :(

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
't is WEL de moeite en het wachten waard hoor die cooler.. bevalt me prima.. :)

* bjck heeft hem uit de states

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Verwijderd

GraasGast...als jij er eentje over hebt, dan hou ik me aanbvolen. Mijn email en ICQ zijn beknd bij mijn details. Dus wil je er 1 kwijt (werkend uiteraard) laat het me dan ff weten en ook wat je ervoor vraagt.
Pagina: 1