[Outlook] Gegevensbestandsbeheer bij Office 2000 ?

Pagina: 1
Acties:

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 11:50
Ik heb gezocht maar kan er niks over vinden.

In Outlook XP zit er zo mooi menutje voor Gegevensbestandbeheer , hier kun je aangeven waar Outlook moet kijken voor de PST file.
Deze locatie wil ik veranderen in Outlook 2000 , maar kan deze functie hierin niet vinden.

Het gaat erom dat 2 mensen met dezelfde agenda kunnen werken in een netwerk. (fast and dirty oplossing maarja ;) )

DIt kan dus met Xp wel maar met 2000 zie ik het zo gauw niet staan.

Iemand een idee waar het te vinden is?

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Verwijderd

Configuratiescherm -> Post (dacht ik toch ?)

• Fire69
  • Laatst online: 23:15
Start - Settings - Control Panel - Mail :)

• henkyyyyyyy
Bij het Configuratiescherm ---> Post zit hij bij office 2000 er ook niet bij , maar bij XP wel.

• Fire69
Nou, dan scheelt er wel iets aan je installatie denk ik. :)

Je kan ook in Outlook zelf via het Tools menu gaan, maar daarvan weet ik de benaming niet uit het hoofd.

• henkyyyyyyy
Fire69 schreef op 06 januari 2004 @ 10:29:
Nou, dan scheelt er wel iets aan je installatie denk ik. :)

Je kan ook in Outlook zelf via het Tools menu gaan, maar daarvan weet ik de benaming niet uit het hoofd.
Hmm vreemd , het is gewoon een standaard installatie.
Ik zie die optie er echt niet bij staan.
Heb geloof ik alles al 3 keer doorlopen, mischien zie ik het over het hoofd.

Verwijderd

Ik hier ook niet :) , maar je kan gewoon een .pst file openen, gelovens mij onthoudt outlook dit.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 10:53:
Ik hier ook niet :) , maar je kan gewoon een .pst file openen, gelovens mij onthoudt outlook dit.
Of nog beter... Verplaatsen en vervolgens outlook starten, dan vraagt de app vanzelf om de nieuwe locatie :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• henkyyyyyyy
BtM909 schreef op 06 januari 2004 @ 11:04:
[...]

Of nog beter... Verplaatsen en vervolgens outlook starten, dan vraagt de app vanzelf om de nieuwe locatie :)
Thnx dit is hem !!!!! :D

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Always happy to help ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Fire69
D'oh, dat stuk van de vraag had ik niet gezien, anders had ik je dat ook wel kunnen vertellen. :D

Verwijderd

Dat je in configuratie scherm het icoontje mail of post niet hebt staan, komt omdat je dan outlook verkeerd hebt ingesteld.

Je krijgt bij de eerste keer opstarten een melding over hoe Outlook ingesteld moet worden : Alleen Internet of Zakelijk of Werkgroep. Je hebt dan voor alleen internet gekozen en dan krijg je dat icoontje niet. Je kunt dit wijzigen bij Extra->Opties->Emailservices en dan de knop Emailondesteuning opnieuw configureren.

Als je dan kiest voor Zakelijk of Werkgroup kun je later gewoon via het configuratie scherm je pst plaatsen waar je maar wilt.
Pagina: 1