Welke core is een p4-D

Pagina: 1
Acties:

• R1
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Na veel zoeken , ook bij intel, kom ik er niet uit. Op de asus site wordt bij een van de notbooks melding gemaakt van een
"Intel® Pentium® 4-D Processor "
http://www.asus.com/produ...3000s/l3000s_overview.htm
Er staat 1 pagina terug : "Office Celeron " , maar ik twijfel of dit nu wel of geen Celeron is, en welke core/stepping dat ding heeft ( ofwel hoeveel cache ).

Als iemand antwoord weet : alvast dank !

*-Specs-*

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Asus L3 is een serie he...
Zelfs een 'hondertal' in die serie, zoals L3400 en L3500 zijn ze niet consequent mee en die bestaan in verschillende uitvoeringen.
Vandaar dat bij scherm info 2 formaten staan.
Verder is deze info achterhaald omdat er nu al genoeg laptops zijn in de L3 serie met >2 GHz Pentium4.

Ook is het een 845 chipset, dus het is gewoon een typische benaming en geen rare/foute naam voor een centrino oid. (Centrino zit doorgaans in de nieuwere M varianten)

Ik heb zelf een L3400S, met Pentium4 1.6 GHz Northwood, geen mobile versie, 256MB standaard en de 7500.
Maar zoals gezegd, de inhoud van de 3400 en 3500 is nu al tig keer opgewaardeerd.

Het beste kan je dus gewoon op de site van een Nederlandse winkel kijken :)

{signature}

• R1
  • Niet online
Voutloos schreef op 06 januari 2004 @ 10:07:
Asus L3 is een serie he...
Zelfs een 'hondertal' in die serie, zoals L3400 en L3500 zijn ze niet consequent mee en die bestaan in verschillende uitvoeringen.
Vandaar dat bij scherm info 2 formaten staan.
Verder is deze info achterhaald omdat er nu al genoeg laptops zijn in de L3 serie met >2 GHz Pentium4.
Ook is het een 845 chipset, dus het is gewoon een typische benaming en geen rare/foute naam voor een centrino oid. (Centrino zit doorgaans in de nieuwere M varianten)
Ik heb zelf een L3400S, met Pentium4 1.6 GHz Northwood, geen mobile versie, 256MB standaard en de 7500.
Maar zoals gezegd, de inhoud van de 3400 en 3500 is nu al tig keer opgewaardeerd.
Het beste kan je dus gewoon op de site van een Nederlandse winkel kijken :)
Het gaat mij om een 2e hands 3800. Op Ned. sites niet meer te koop. Als het goed is gebruiken ze toech wel 1 processor voor deze serie aangezien de keuze beperkt is tot 2 Ghz. Ik weet dat die 3800 een 2Ghz is maar of het nou een celeron is of niet ? de pagina ervoor die Celeron vermeld zaait verwarring, en ik ken het type P4-D niet. Als het een D stepping is kan het nog steeds een Celly of P4 zijn.

*-Specs-*

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Kun je de laptop bekijken/testen voordat je 'm koopt?
Intel heeft nl. handig progje om te zien welke cpu erin zit: http://downloadfinder.int..._Filter.asp?ProductID=441
Geeft ook stepping/revision/cache aan.

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
R1 schreef op 06 januari 2004 @ 10:19:
[...]

Het gaat mij om een 2e hands 3800. Op Ned. sites niet meer te koop. Als het goed is gebruiken ze toech wel 1 processor voor deze serie aangezien de keuze beperkt is tot 2 Ghz. Ik weet dat die 3800 een 2Ghz is maar of het nou een celeron is of niet ? de pagina ervoor die Celeron vermeld zaait verwarring, en ik ken het type P4-D niet. Als het een D stepping is kan het nog steeds een Celly of P4 zijn.
Er zijn dus meerdere versies 3800. Dat probeerde ik te zeggen.
Met de gegevens die je nu geeft kan ik bevestigen dat het een normale PIV 2.0 is.
Die laptop met R7500 is er imo niet met Celeron.

(Bovendien verkoop ik Asus laptops en heb nog wel enig idee van de specs van voorgaande modellen. :) )

[ Voor 1% gewijzigd door Voutloos op 06-01-2004 10:49 . Reden: typo's ]

{signature}

Verwijderd

P4-D = Desktop :)

Mobile P4 = P4 zonder Speedstep
Mobile P4-M = echte mobile P4 met Speedstep

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:38
Is het niet gewoon de D van Desktop, dus een niet-mobile P4? Ze hebben namelijk ook modellen met P4-M's.

• R1
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 januari 2004 @ 10:47:
P4-D = Desktop :)

Mobile P4 = P4 zonder Speedstep
Mobile P4-M = echte mobile P4 met Speedstep
hmm verdomd, ik maak het te moeilijk gewoon desktop ja 8)7
en Voutloos: ook bedankt, ik wilde wat zekerheid dat het iig geen celly zou zijn.
Kan het laptop wel ff testen, geen probleem, maar vorodat ik dat ga vragen wilde ik dit weten.
bedankt allen !

*-Specs-*

Pagina: 1