Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Dit leek mij het de beste oplossing om het te regelen
merge
is nu net ingevuld
Dank
[ Voor 46% gewijzigd door Outerspace op 06-01-2004 09:46 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Username (Mr. Out) wordt gewijzigd in outerspace... Done!
Overigens is Frontpage Algemeen een betere forum voor de frontpage nickchanges dan TMF, TMF is voor moderaties.
[ Voor 92% gewijzigd door Teckna op 06-01-2004 09:47 ]
Wanneer komt-ie, eigenlijk?
Ik lees dat ze op 16 juni met de test- en debugfase zijn begonnnen, maar duurt dat zo lang? Of zijn er onvoorziene complicaties?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Voor zover ik weet zal het niet meer lang duren. een preciese datum is mij nog niet bekendanandus schreef op 06 januari 2004 @ 09:46:
[...]
offtopic:
Ik lees dat ze op 16 juni met de test- en debugfase zijn begonnnen, maar duurt dat zo lang? Of zijn er onvoorziene complicaties?
Teckna schreef op 06 januari 2004 @ 09:45:
Ik zal even kijken voor je
Username (Mr. Out) wordt gewijzigd in outerspace... Done!
Overigens is Frontpage Algemeen een betere forum voor de frontpage nickchanges dan TMF, TMF is voor moderaties.
Ok FA dus , ipv TMF
He... Hij werkt ook nog
[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 06-01-2004 09:51 ]
anandus schreef op 06 januari 2004 @ 09:46:
[...]
offtopic:
De userbase merge van Tweakers.net en GoT heeft lang op zich laten wachten maar zal in 2004 eindelijk voltrokken worden. Het laatste struikelblok, een instabiele database-server, is inmiddels weggenomen, waarmee de weg vrij is gekomen om de userbase merge uit te voeren. De merge zal een einde maken aan de gescheiden userbases van Tweakers.net en GoT, die het noodzakelijk maakten om apart te registreren op de frontpage en het forum.
In principe is topic afgehandeld. Wat betreft de offtopic: de merge kost veel tijd en het is nog niet zover. (Laatste update van 3 juli. Volgens de goede voornemens van T.net blijft het de bedoeling dat de merge in 2004 wordt voltrokken:
Dus blijf de .plans op de fp volgen om op de hoogte te blijven.De userbase merge van Tweakers.net en GoT heeft lang op zich laten wachten maar zal in 2004 eindelijk voltrokken worden. Het laatste struikelblok, een instabiele database-server, is inmiddels weggenomen, waarmee de weg vrij is gekomen om de userbase merge uit te voeren. De merge zal een einde maken aan de gescheiden userbases van Tweakers.net en GoT, die het noodzakelijk maakten om apart te registreren op de frontpage en het forum.
Dit topic is gesloten.
![]()