[Tweaker Gallery]Nick Change

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Dit is mijn gallery onder een andere naam dan ik eigenlijk zou willen hebben: http://www.tweakers.net/gallery/102872

Ik zou graag een andere naam willen hebben namelijk:
outerspace

Dit in verband met mijn nick op GoT, en dan ook op tweakers.net.

Nu zie ik dat OuterSpace dezelfde nick gebruikt alleen hij is altijd inactief... :|
http://www.tweakers.net/gallery/52024

Zouden jullie mij die nick willen geven :? omdat ik hem echt beter vind passen bij mij.
Alvast Bedankt :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit wordt toch ook met de merge opgelost? :?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
Ik zou het niet weten, daarom plaats ik het hier :)
Dit leek mij het de beste oplossing om het te regelen

merge :?
is nu net ingevuld :)
Dank

[ Voor 46% gewijzigd door Outerspace op 06-01-2004 09:46 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
Ik zal even kijken voor je :)

Username (Mr. Out) wordt gewijzigd in outerspace... Done!

Overigens is Frontpage Algemeen een betere forum voor de frontpage nickchanges dan TMF, TMF is voor moderaties.

[ Voor 92% gewijzigd door Teckna op 06-01-2004 09:47 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
offtopic:
Wanneer komt-ie, eigenlijk?
Ik lees dat ze op 16 juni met de test- en debugfase zijn begonnnen, maar duurt dat zo lang? Of zijn er onvoorziene complicaties?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-03 18:06
anandus schreef op 06 januari 2004 @ 09:46:
[...]

offtopic:
Ik lees dat ze op 16 juni met de test- en debugfase zijn begonnnen, maar duurt dat zo lang? Of zijn er onvoorziene complicaties?
Voor zover ik weet zal het niet meer lang duren. een preciese datum is mij nog niet bekend :)

• Outerspace
  • Nu online

Outerspace

Topicstarter
Teckna schreef op 06 januari 2004 @ 09:45:
Ik zal even kijken voor je :)

Username (Mr. Out) wordt gewijzigd in outerspace... Done!

Overigens is Frontpage Algemeen een betere forum voor de frontpage nickchanges dan TMF, TMF is voor moderaties.
_o_ Dank _o_

offtopic:
Ok FA dus , ipv TMF

He... Hij werkt ook nog 8) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Outerspace op 06-01-2004 09:51 ]

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

anandus schreef op 06 januari 2004 @ 09:46:
[...]

offtopic:
De userbase merge van Tweakers.net en GoT heeft lang op zich laten wachten maar zal in 2004 eindelijk voltrokken worden. Het laatste struikelblok, een instabiele database-server, is inmiddels weggenomen, waarmee de weg vrij is gekomen om de userbase merge uit te voeren. De merge zal een einde maken aan de gescheiden userbases van Tweakers.net en GoT, die het noodzakelijk maakten om apart te registreren op de frontpage en het forum.
:)

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

-> *Moved* (-> FA) en *Closed*

In principe is topic afgehandeld. Wat betreft de offtopic: de merge kost veel tijd en het is nog niet zover. (Laatste update van 3 juli. Volgens de goede voornemens van T.net blijft het de bedoeling dat de merge in 2004 wordt voltrokken:
De userbase merge van Tweakers.net en GoT heeft lang op zich laten wachten maar zal in 2004 eindelijk voltrokken worden. Het laatste struikelblok, een instabiele database-server, is inmiddels weggenomen, waarmee de weg vrij is gekomen om de userbase merge uit te voeren. De merge zal een einde maken aan de gescheiden userbases van Tweakers.net en GoT, die het noodzakelijk maakten om apart te registreren op de frontpage en het forum.
Dus blijf de .plans op de fp volgen om op de hoogte te blijven. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.