Goedenmorgen,
Omdat ik een aantal nieuwe spellen heb op de computer en ik deze niet goed kan spelen zou ik graag advies willen. of misschien een oplossing.
Het gaat in ieder geval om het spel: The simpsons hit and run
Na de installatie kun je het spel opstarten wat hij ook doet. Dan stel je de opties in mbt de videokwaliteit. 1024 x 768 op 32 dpi
als het spel dan begint met de grafische dingen dan krijg ik een bijna zwart beeld met alleen witte lijntjes erin. terwijl ik nogmaal gewone kleuren moet krijgen te zien.
Van het spel is bekend dat het een conflict geeft met een radeon 8500. de 9700pro zal die wel op kunnen draaien.
Wat ik geprobeerd heb:
- de nieuwste DirectX 9 erop gezet. (maakt geen verschil)
- De kwaliteit op 800 x 600 op 16 dpi (maakt geen verschil)
- de nieuwste ATI drivers geinstalleerd (maakt geen verschil)
- op een pc met een G-force 4 TI 4600 kaart geinstalleerd .. WERKT PERFECT!!!
maar ik wil heb ook bij mij thuis kunnen spelen. Dit wil dus niet.
mijn specs van videokaart (niet overgeklokt) maar ik heb het vermoeden dat dit een 8500 is ipv een 9700pro. of het betreft een non-pro
- Internal DAC 400 mhz
- 128 mb
- 3D prophet 9700 series
- bios gegevens 113-94217-101
mijjn beeldscherm:
Philips 107B
1024 x 768 op 32 dpi
vernieuwingsfrequenti 100 Hertz
Help me plz
Omdat ik een aantal nieuwe spellen heb op de computer en ik deze niet goed kan spelen zou ik graag advies willen. of misschien een oplossing.
Het gaat in ieder geval om het spel: The simpsons hit and run
Na de installatie kun je het spel opstarten wat hij ook doet. Dan stel je de opties in mbt de videokwaliteit. 1024 x 768 op 32 dpi
als het spel dan begint met de grafische dingen dan krijg ik een bijna zwart beeld met alleen witte lijntjes erin. terwijl ik nogmaal gewone kleuren moet krijgen te zien.
Van het spel is bekend dat het een conflict geeft met een radeon 8500. de 9700pro zal die wel op kunnen draaien.
Wat ik geprobeerd heb:
- de nieuwste DirectX 9 erop gezet. (maakt geen verschil)
- De kwaliteit op 800 x 600 op 16 dpi (maakt geen verschil)
- de nieuwste ATI drivers geinstalleerd (maakt geen verschil)
- op een pc met een G-force 4 TI 4600 kaart geinstalleerd .. WERKT PERFECT!!!
maar ik wil heb ook bij mij thuis kunnen spelen. Dit wil dus niet.
mijn specs van videokaart (niet overgeklokt) maar ik heb het vermoeden dat dit een 8500 is ipv een 9700pro. of het betreft een non-pro
- Internal DAC 400 mhz
- 128 mb
- 3D prophet 9700 series
- bios gegevens 113-94217-101
mijjn beeldscherm:
Philips 107B
1024 x 768 op 32 dpi
vernieuwingsfrequenti 100 Hertz
Help me plz