Op mijn werk moet ik een proxy server instelling doen om op het internet te kunnen, maar met MSN kan ik nog geen verbinding maken. Hoe moet ik MSN instellen en is er een manier om een eventuele blokkade te omzeilen?
Door een proxy ip/naam en een socket op te geven. Dit moet bij het tabblad Extra - Verbinding in MSN.
Weet je nog die keer samen in de trein. Ik stak me kont uit het raam en jij je hoofd. En iedereen dacht dat we een tweeling waren.
Verwijderd
Hoe krijg ik msn op school
msn blokken onder squid(school router)
Gebruik van MSN blokkeren
staan er hier nog meer
succes
msn blokken onder squid(school router)
Gebruik van MSN blokkeren
staan er hier nog meer
succes
Het ligt er aan wat ze geblockt hebben, als alle poorten in de router geblockt zijn die msn nodig heeft Òf als alle ip's van msn servers geblockt zijn wordt het erg lastig
.
Ik denk ook dat dit het geval is anders zou msn wel werken via je proxy.
Je zou altijd nog Trillian kunnen proberen.
Ik denk ook dat dit het geval is anders zou msn wel werken via je proxy.
Je zou altijd nog Trillian kunnen proberen.
offtopic:
Het zal waarschijnlijk wel niet zomaar geblockt zijn om te msnen, misschien krijg je wel flink op je sodemieter als ze er achter komen:?
Het zal waarschijnlijk wel niet zomaar geblockt zijn om te msnen, misschien krijg je wel flink op je sodemieter als ze er achter komen:?
Verwijderd
En dan komt iig de tip van de maand:
www.mijnmessenger.nl
aub veel plezier!
www.mijnmessenger.nl
aub veel plezier!
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 09:18 . Reden: spelvout ]
Verwijderd
Je zou je Explorer eens kunnen checken op proxy gegevens. (Extra/Internet-Opties/Verbindingen/Geavanceerd)
Heb ik ook gedaan en die gegevens gewoon onder Extra/Opties/Verbinding ingekopieëerd. Werkt prima
Heb ik ook gedaan en die gegevens gewoon onder Extra/Opties/Verbinding ingekopieëerd. Werkt prima
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden :
Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()