Toon posts:

Strepen in verschillende games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit heb ik sinds een bepaalde tijd nu, de games werkten vroeger gewoon goed, en het heeft niet met super games te maken dus aan de hardware denk ik niet dat het ligt...

ik heb ter illustratie van mijn probleem een screenshot recht uit UT1 voor jullie

www.nlhd.com/ut_f00kz0rd.JPG

zoals jullie zien heb ik dus strepen in het beeld, k heb al meerdere malen geprobeerd de drivers opnieuw te installeren, amar ik blijf het probleem houden, zelfs na uninstallen en opnieuw installen van ut, in half life heb ik hetzelfde probleem...

weet iemand hoe het komt en hoe ik er vanaf kom?

Verwijderd

Wat heb je in je PC zitten dan?

Misschien is het verholpen als je de standaard drivers installed (bijgeleverd door fabrikant)? En anders zou ik de instellingen omlaag zetten. Misschien heb je zitten kloten in je BIOS?

Iets meer info plz,

greetz!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Ryceck

Constants and Variables

zoals reeds gevraag maar toch hard benodigd:
-welke videokaart?
-welk moederboard?
-welke drivers?
-welke windows-versie?
-overclocked? (zo jah, downclocken)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

Topicstarter
-welke videokaart?

geforce 2 mx400 64 mb

-welk moederboard?

MSI 6163-VA

-welke drivers?

Ik heb de allernieuwste van de nvidia site, en ook al een keer de oudere detonators geprobeerd.

-welke windows-versie?

windows xp pro

-overclocked? (zo jah, downclocken)

hij was even overgeclocked, heb hem weer downgeclockt

nogmaals, ik heb dit soort problemen nog nooit gehad

Verwijderd

En waarom heb je je videokaart weer normaal geklokt? Heb heb je deze strepen ook als je de bios ingaat? Want dan heb je je kaart opgeblazen...

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 17:42
Zou voor een GF2 zo ie zo detonator 23.11 gebruiken.
Dat zijn gewoon de beste voor de GF2 serie.

Daarnaast.. als je al verschillende drivers hebt geprobeert (en 23.11 ook) dan zou ik ergens een ander videokaartje vandaan halen.
Bij het zien van dat screenshot had ik al t idee of je beeldscherm is fucked (wat niet kan aangezien het een screenshot is :+ ) of je videokaart is gewoon aan t dood gaan..

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Zou voor een GF2 zo ie zo detonator 23.11 gebruiken.
Inderdaad.
Sowieso moet je voor een Geforce2 niet hoger gaan dan de 2x.xx serie drivers (29.42 WHQL en 23.11 hebben mijn persoonlijke voorkeur).

Heb je het probleem alleen met 3D applicaties of ook op de desktop/bios etc?

Verwijderd

Topicstarter
het probleem is opgelost, de D3D settings in het Geforce2MX400 Scherm stonden ingesteld op 39 mb, staan nu op 159 mb, en zelfs mijn CoD probleem is opgelost...

bedankt voor de hulp iig!

*deze topic kan gesloten worden*
Pagina: 1