Na oneindig veel problemen met m'n KT7 is mij compuboer bereid om gratis het bord om te ruilen voor een A7V.
Nou zeggen ze dat dat ding ISA heeft, maar ik kan daar niets over vinden. Omdat ik een ISA ISDN kaart heb wil ik dat toch wel effe zeker weten.
Klopt, bij de oude A7V is dat zo, maar ik begreep dus dat er een neiuwe revisie wordt uitgebracht met een ISA slot
Klopt, de nieuwe A7V wordt gemaakt door Abit en heet KT7.
Ennuh jij gelooft alles wat zo'n sukkeltje achter de balie jou verteld ???Op maandag 11 december 2000 13:18 schreef Jake het volgende:
als die PC boer dat zegt, dan zal dat toch wel zo zijn?
als die PC boer dat zegt, dan zal dat toch wel zo zijn?
hij kan die doos toch gewoon open maken en ff kijken? (kan jij ook doen als je hem mmeneemt)
hij kan die doos toch gewoon open maken en ff kijken? (kan jij ook doen als je hem mmeneemt)
Mijn compuboer heet informatique en vandaag hebben ze het nogmaals bevestigd. Ik krijg hem dinsdag of woensdag terug. Ze zeiden dat dat ding zo nieuw is dat ie vanaf vandaag in de winkels ligt. Ik ben benieuwd want ik weet net als jullie dat de originele A7v geen ISA heeft, daarom was ik ook zo verbaast dat ze bleven volhouden dat het wel met ISA is. Ik neem wel een foto zodra ik dat ding terug heb, en dan zal ik hem publiceren of heel erg lachen. Trouwens, 2 en een halve week reparatie-tijd vindt ik best lang om uiteindelijk te concluderen dat er een ander Mobo in moet.
--------------------------------
Duron 700@700, 256 MB, 30 gb 7200 IBM, Ati Radeon 64 MB ViVo, SB platinum, Ilyama Pro 411, 400 watt harmann kardon
Duron 700@700, 256 MB, 30 gb 7200 IBM, Ati Radeon 64 MB ViVo, SB platinum, Ilyama Pro 411, 400 watt harmann kardon
als ik dat had geweten had ik nog wel ff gewacht met m'n a7v, ik zit hier nu met een creative geluidskaart en een prima netwerkkaart....
Verwijderd
ik kan je vertellen dat meneer informatique enorm uit z'n gat zit te lullen. De a7V kan nooit 'even' een ISA slot erbij krijgen in een nieuwe revisieOp maandag 11 december 2000 17:24 schreef hatseflats het volgende:
Mijn compuboer heet informatique en vandaag hebben ze het nogmaals bevestigd. Ik krijg hem dinsdag of woensdag terug. Ze zeiden dat dat ding zo nieuw is dat ie vanaf vandaag in de winkels ligt. Ik ben benieuwd want ik weet net als jullie dat de originele A7v geen ISA heeft, daarom was ik ook zo verbaast dat ze bleven volhouden dat het wel met ISA is. Ik neem wel een foto zodra ik dat ding terug heb, en dan zal ik hem publiceren of heel erg lachen. Trouwens, 2 en een halve week reparatie-tijd vindt ik best lang om uiteindelijk te concluderen dat er een ander Mobo in moet.
ISA?????????????????? Wat is dat
Verwijderd
Niet moeilijk doen, nemen die Asus, waarom ISA nodig? Op de MSI die verrot was zat ook geen ISA..
Pagina: 1