Image boot niet van Highpoint Rocketraid 404

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Hoi,

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, alleen anders :P
Ik heb ook een highpoint 404 controller, en daarop aangesloten 8 harde schijven van WD. Ik wil raid 01 configureren, helaas kan dat alleen in 2 arrays.
Als ik dit heb gedaan, en opnieuw opstart (ik heb ook nog tijdelijk een hd op m'n ide-aansluiting van m'n moederbord aangesloten) ziet windows netjes de harde schijven (twee stuks).
Ik dacht slim te zijn door een image van deze hd (op de ide) op de raid te zetten, en vervolgens mijn oude hd eraf te halen en zo verder te gaan.
Alleen nu is het geval, hij wil niet booten van de controller. Ik heb in de bios ingesteld van welke array hij moet booten, maar ik krijg een melding dat ik een geldige boot moet opgeven.
In de bios heb ik ingesteld dat hij van de controller (1st device) moet opstarten, als 2e de cd en als 3e de flop.
Heb jij toevallig al een oplossing voor het probleem?
Gr. Symen

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Topicstarter
Highpoint Rocketraid 404 bootprobleem » Image boot niet van Highpoint Rocketraid 404

Om even snel de FAQ af te lopen: kijk eens in de FAQ van dit subforum onder "Mijn IDE configuratie is brak, hoe komt dat?" en dan bij Bootvolgorde ;)