Arctic Silver is altijd goed. coler moet je zelf weten.
De vraag kan beter zijn: Is de super orb een goede cooler?
Antwoord: mwah, wel aardig. Er zijn betere, zoek maar eens naar wat tests.
De vraag kan beter zijn: Is de super orb een goede cooler?
Antwoord: mwah, wel aardig. Er zijn betere, zoek maar eens naar wat tests.
waarom niet?
alleen ik heb zelf ook zo'n chrome orb en ik vind de prestaties een beetje tegenvallen. stressed athlon 900@900 51 graden en idle 30 graden
. athlon 900@1000 stressed 64
graden en idle 30 graden
. Zelf ga ik nu een argilent arcticooler AC kopen.
alleen ik heb zelf ook zo'n chrome orb en ik vind de prestaties een beetje tegenvallen. stressed athlon 900@900 51 graden en idle 30 graden
op internet op de volgende sites,Op zondag 10 december 2000 22:35 schreef Austin_Powers het volgende:
Waar koop je een argilent arcticooler AC?
http://www.newark.com
http://www.farnell.com
weet ik niet. Ik heb volgens mij nog nooit over problemen gehoord met deze combinatie. Wel met abit kt7 die ik dus heb, maarja een beetje handige tweaker kan dat wel verhelpen.Op zondag 10 december 2000 22:40 schreef Austin_Powers het volgende:
past deze argilent arcticooler AC cooler ook op een ASUS A7V?
De enige cooler die slecht past op sommige mobo's is de Orb, en dan op een Abit KT7. Verder zijn er geen coolers met problemen bij mijn weten.
nope jammer genoeg niet, voor zover ik weet dan.Op zondag 10 december 2000 22:44 schreef Austin_Powers het volgende:
Kan je deze argilent arcticooler AC ook in nederland kopen?
Verwijderd
Nou nee, alle Orb-achtigen (ronde koelers dus) passen slecht op een Abit KT-7. Je moet wat condensatoren wegbuigen (zouiknietdoen) of wat van de finnetjes van de koeler afslijpen, ook niet echt leuk.Op zondag 10 december 2000 22:43 schreef worsie het volgende:
De enige cooler die slecht past op sommige mobo's is de Orb, en dan op een Abit KT7. Verder zijn er geen coolers met problemen bij mijn weten.
Verder past bijvoorbeeld jouw PEP66 koeler ook njet, zelfs niet met de 90 graden gedraaid aanpassing. Elke koeler met een 'voetprint' groter dan 60*60 (of 60*65) heeft problemen.
Sommigen zoals de FOP38 zijn speciaal aangepast zodat de onderkant smaller is en de bovenkant boven de condensatoren uitkomt.
..... Maar jahh , dan is het monteren weer een crime....
Pagina: 1