de fora hier verzuipen letterlijk in het aantal posts.. als ik dus eens een dagje ofzo niet online kan ben ik hopeloos m'n oude topics kwijt.. waarom kan dit niet? zijn emaisl dan zo'n zware server belasting? Of is er een andere reden die'k niet meteen snap?
Je kunt toch hier kijken?: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find
ik zit nu bijvoorbeeld met een kleine 10 topics die'k graag zou volgen in 3 verschillende fora.. denken jullie dat ik die morgen nog terugvind?
hehe, die vorige was tegelijkOp zondag 10 december 2000 22:43 schreef Femme het volgende:
Je kunt toch hier kijken?: [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find]http://gathering.tweakers.net/forum/find
daarr vind ik al m'n posts trug.. ik post veel in veel topics (denk'k toch) .. 't ligt misschien aan mij, maar ik kan dat ECHT niemeer bijhouden hoor, zelfs met lijstje van eigen topics niet.. vaak gaat't over 1 ding, zie je wat intressants en vraag je info (maar dat gaat dus niet echt over de topic-subject, al heeft't er wel mee ta maken)
* witchdoc heeft inderdaad wel erg slecht geheugen, maar ik denk toch dat er nog meer zijn die er ook moeite mee hebben
Er kan natuurlijk een knopje gemaakt worden waarmee je een topic kunt flaggen zodat je 'm later in een overzichtje met geflagde topics terug kunt vinden.
Arjéééén?
Arjéééén?
ik zou je op me blote knieën danken en smeken om vergeven van whatever 'k je ooit zou hebben kunnen aangedaanOp zondag 10 december 2000 23:30 schreef Femme het volgende:
Er kan natuurlijk een knopje gemaakt worden waarmee je een topic kunt flaggen zodat je 'm later in een overzichtje met geflagde topics terug kunt vinden.
Arjéééén?
maar is't dan niet handiger om gewoon effe mailtje te versturen? Beide oplossingen liggen mij hoor.. geen bezwaar
Hmm is wel grappig ja, maar staat niet erg hoog op de list denk ik..
Maar hij staat er dus iig op!
kan je niet beter de kleine veranderingen die maar een paar minuten ofzo werk vereisen gewoon onmiddelijk invoeren? Als't een werk van enkele uren is kan'k het nog begrijpen maar anders..Op maandag 11 december 2000 00:11 schreef Arjen het volgende:
Hmm is wel grappig ja, maar staat niet erg hoog op de list denk ik..Maar hij staat er dus iig op!
noujah, alvast bedankt
Of die geflaggde topics automatisch bovenaan de topiclist laten staan totdat ze geunflaggd worden.Op zondag 10 december 2000 23:30 schreef Femme het volgende:
Tss, 'k had toch echt wat meer verwacht van je hoorOp maandag 11 december 2000 01:20 schreef Arjen het volgende:
Dis geen minuten werk denk ik.
hmm deze optie heb ik al in m'n beta forum geprogrammeerd
kom je hier ook al spammen jah? Da's trouwens in zowat elk board-software een optie.. alleen is deze nogal splinternieuw en dus heeft ie nog niet alle optie's die eigenlijk wel leuk zouden zijn..Op maandag 11 december 2000 15:27 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
hmm deze optie heb ik al in m'n beta forum geprogrammeerd
anyway.. 'k wacht wel ff
(wel niet te lang he Arjen!)
Dat komt er alleen voor Adjes, per user...Op maandag 11 december 2000 15:50 schreef poohbeer het volgende:
misschjien nog wat handigs.. misschien ook niet.. maar als men toch al een topic kan flaggen (ooit)waarom dan ook niet meteen een memoveldje ofzo?
just an idea
En we hopen dat die ietsje hoger op de lijst staat. 
Nee serieus, dat is heel handig, kunnen we per user een opmerking oid invullen, bijvoorbeeld dat hij/zij een waarschuwing heeft gehad voor het een of ander, maar ook of er bijvoorbeeld een bugje is ontdekt door deze persoon ofzo (ik zeg ook maar wat).
Nee serieus, dat is heel handig, kunnen we per user een opmerking oid invullen, bijvoorbeeld dat hij/zij een waarschuwing heeft gehad voor het een of ander, maar ook of er bijvoorbeeld een bugje is ontdekt door deze persoon ofzo (ik zeg ook maar wat).
Bericht hierboven
is inderdaad goed idee, maar kan het niet 'simpel' uitgebreid worden zodat een user voor zichzelf bij bijvoorbeel een topic een paar nota's kan maken?? misschien wat overdreven maja..
btw, da's nu al 2 ideeën die je van mij heb, mag nu dan een positief nota'tje graag
btw, da's nu al 2 ideeën die je van mij heb, mag nu dan een positief nota'tje graag
Pagina: 1