Hallo, ik zit al een tijdje met het volgende probleem. Bij het installeren van de (originele!!) ut2003 kreeg ik steeds de melding : Critical error en dan uitgelegd file transfer error, en dan elke keer bij een ander bestand. Nu had ik een IBM schijf, en dacht ik dat daar het probleem lag, vanwege de bad clusters.
Dus heb ik een andere schijf gehaald, en nu kan ik wel mn drivers installeren, maar wat denk je, ut2003 doet het weer niet. En dus probeerde ik de demo (ook al veel malen opnieuw en bij andere links gedownload), en weer hetzelfde probleem
En battlefield demo doet het wel
Maar ook bij programma's als MSN Messenger en Norton installeren krijg je soms van die rare foutmeldingen, terwijl de pc net geformatteerd is.
Maar bij andere dingen krijg ik soms ook weer van die wazige foutmeldingen, ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet, kan het ook aan de XP versie liggen? Maar die heeft het wel altijd goed gedaan
Echt heel raar maar wel een irritant probleem, ik durf geen spel meer te kopen uit angst voor deze problemen. Met Winzip geinstalleerd blijft het hetzelfde.
Plaatje:

Ik ben echt radeloos
. Schijf al 3 x geformatteerd en opnieuw geinstalleerd.
Dus heb ik een andere schijf gehaald, en nu kan ik wel mn drivers installeren, maar wat denk je, ut2003 doet het weer niet. En dus probeerde ik de demo (ook al veel malen opnieuw en bij andere links gedownload), en weer hetzelfde probleem
Maar bij andere dingen krijg ik soms ook weer van die wazige foutmeldingen, ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet, kan het ook aan de XP versie liggen? Maar die heeft het wel altijd goed gedaan
Plaatje:

Ik ben echt radeloos
[ Voor 10% gewijzigd door Thunde® op 06-01-2004 00:07 ]