ik heb eens even een vraag ik zit met het nieuwe modem van casema motorala en heb t pakket power had eerst com 21 modem en nooit geen problemen maar sinds die nieuwe modem heb ik continu problemen dat ik er niet op kan komen zijn er meer mensen die daar last van hebben of hadden en wat is er aan gedaan vriendelijke groet rene
Tip 1: gebruik leestekens
Tip 2: kies een duidelijke topictitel
Tip 2: kies een duidelijke topictitel
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.
Ik heb ook wat vragen:
1. Waarom lijkt het voor sommige mensen bijna onmogelijk om hoofdletters en leestekens te gebruiken?
2. Vinden diezelfde mensen hun eigen verhaal WEL makkelijk leesbaar?
3. Wat bedoel je met "dat ik er niet op kan komen"? Op momenten dat je "er niet op kan komen" is je modem dan wel of niet online? Dit kan je zien aan de lampjes op het modem.
4. Heb je de Search/Google al geprobeerd?
1. Waarom lijkt het voor sommige mensen bijna onmogelijk om hoofdletters en leestekens te gebruiken?
3. Wat bedoel je met "dat ik er niet op kan komen"? Op momenten dat je "er niet op kan komen" is je modem dan wel of niet online? Dit kan je zien aan de lampjes op het modem.
5. Je ISP al gevraagd?lordsnow schreef op 05 januari 2004 @ 23:54:
Ik heb ook wat vragen:
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
Verwijderd
Wat voor connectieproblemen bedoel je?dat ik er niet op kan komen
Bedoel je dat je modem niet aangemeld kan worden op het EuroDocSis netwerk (in plaats van 4 lampjes op je modem, dat de online led knippert /me 1) - doel je op inbelproblemen /me 2 - of heb je het over een opstelling waarbij het modem door meerdere computers gedeeld wordt in een netwerk /me 3?
Kortom: wees eens een stuk duidelijker wat voor problemen je precies ondervindt.
/me 1 + /me 2 : Kan alleen je provider uitsluitsel over geven (indien alles aangesloten en geinstalleerd is zoals het hoort)
/me 3 Het verschil tussen Com21 en EuroDocSis is in ieder geval dat de laatste middels L2TP werkt. Voor router problemen/oplossingen met Casema/l2tp is daarover bijv. dit topic: Router voor Casema via Eurodocsis (motorola modem)
[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 00:22 ]
Zie deze link: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Je topic voldoet echt in alle opzichten niet aan de eisen die we hier op GoT aan een topic stellen. Geef op z'n minst informatie over wat je zelf hebt geprobeerd, wat de (telefonische) helpdesk erover vertelde, en probeer alles duidelijk en uitgebreid te formuleren. Verder is een duidelijke titel voor je topic ook handig.
Je topic voldoet echt in alle opzichten niet aan de eisen die we hier op GoT aan een topic stellen. Geef op z'n minst informatie over wat je zelf hebt geprobeerd, wat de (telefonische) helpdesk erover vertelde, en probeer alles duidelijk en uitgebreid te formuleren. Verder is een duidelijke titel voor je topic ook handig.
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()