Avond...
Een tijd terug sprak ik een free lance fotograaf die me goed advies gaf over de aanschaf van een digi cam.
Hij had toen (8 maanden terug) 2 camera's die wel goed waren.
Pentax Optio 330
Fuji F602s Zoom
De aanschaf van een camera laat gezien de financien al een tijdje op zich wachten, onze ogen zijn vooral gevallen voor de Fuji.
Goed een lang verhaal kort gemaakt:
Het geld ligt op me bureau en de aanschaf kan beginnen maar ja wat krijg je na zon tijd... er is een nieuw model...
Eerst de camera die we op het oog hadden:

En dan degene waarvan ik vermoed dat het de opvolger is:

Dit is dan de Finepix S5000...
Er zijn hier vast en zeker luitjes die me kunnen vertellen of dit de opvolger is van de S602Z.
Hebal heel wat op internet gezocht de camera's verschillen onder elkaar niet veel.
Alleen de prijs maakt nogal wat uit
F602Z in Pricewatch €539,-
S5000 bij b.v. Gsitron €428.90
Is er iemand die me helpen kan de knoop door te hakken ???
thnkz
Een tijd terug sprak ik een free lance fotograaf die me goed advies gaf over de aanschaf van een digi cam.
Hij had toen (8 maanden terug) 2 camera's die wel goed waren.
Pentax Optio 330
Fuji F602s Zoom
De aanschaf van een camera laat gezien de financien al een tijdje op zich wachten, onze ogen zijn vooral gevallen voor de Fuji.
Goed een lang verhaal kort gemaakt:
Het geld ligt op me bureau en de aanschaf kan beginnen maar ja wat krijg je na zon tijd... er is een nieuw model...
Eerst de camera die we op het oog hadden:

En dan degene waarvan ik vermoed dat het de opvolger is:

Dit is dan de Finepix S5000...
Er zijn hier vast en zeker luitjes die me kunnen vertellen of dit de opvolger is van de S602Z.
Hebal heel wat op internet gezocht de camera's verschillen onder elkaar niet veel.
Alleen de prijs maakt nogal wat uit
F602Z in Pricewatch €539,-
S5000 bij b.v. Gsitron €428.90
Is er iemand die me helpen kan de knoop door te hakken ???
thnkz