Toon posts:

Hoe importeer ik playlists in Windows Media Player?

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,
na uiteraard de search functie hierzo te hebben gebruikt heb ik toch nog enkele vragen. Te weten :
Ik heb op mijn harde schijf mijn muziek onderverdeeld in verschillende genres, artiesten (Blues, Jazz, Micheal Jackson.etcc). Nu zou ik exact die lijsten willen importeren in Windows media player. Als ik dan kies voor de optie Add to library, vervolgens alles selecteer van de betreffende lijst, opent het programma niets. Het lukt enkel nummer voor nummer. Weet iemand de methode om zo'n hele lijst direct erin te krijgen? Bij voorbaat dank.....

• grolo2010
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:07
Volgens mij moet je ze er gewoon opslepen, importeren wil hier ook niet lukken, dus je selecteert een playlist en sleept hem naar de afspeellijst en dan kun je alle bestanden uit die lijst afspelen

Verwijderd

Topicstarter
Dus je bedoelt dat ik eerst in Windows media player alle verschillende mappen qua genres en artiesten aanmaak, en vervolgens van een explorer scherm de hele lijst eruit in de desbetreffende Playlistmap van wmp zet?

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er misschien nog andere tweakers die hetzelfde probleem hebben en er een oplossing voor hebben gevonden?
Als beloning ;) heb ik voor de geinteresseerden een vinylmix online staan met heerlijke Latin-Groove-House achtige nummers http://djtoebosch.energetix.nl/latinhousemix.mp3 (Save Target As)

• kazz1980
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-07 08:41

kazz1980

Goh... Ik hier?

je kunt via windows media player meerdere bestanden openen door via explorer meerdere bestanden te selecteren en deze naar de mediaplayer te slepen.

Op zich vrij simpel.
Maar waarom gebruik je eigenlijk windows Media player? Dat is niet bepaald het beste programma voor mp3's... (gebruiksonvriendelijk, gebruikt veel geheugen, weinig functies)

Probeer anders eens winamp of foobar.

[ Voor 10% gewijzigd door kazz1980 op 06-01-2004 10:06 ]

hier stond iets interessants, maar het is even weg...