[Feat?] Na merge ook GC-topics @ FP

Pagina: 1
Acties:

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik was net even op de Frontpage en ik zag dat de topics daar de tech-topics betreften. Logisch natuurlijk, maar ik vroeg mij het volgende af:

Zou het (na de merge) misschien ook mogelijk zijn om bijvoorbeeld HK-topics (mits access) in de GoT-ticker te kunnen laten zien?
Eerlijkheidshalve gezegd: :X ;)

Maar het leek mij wel handig, omdat ik vooral switch tussen de HK en de FP.

Ik kan overigens ook wel begrijpen dat men dat niet wil, anders wordt het nog meer een chat-ding als het al is O-) :P
Of omdat er al weinig ruimte is, dat alleen de tech-topics blijven staan.

Maar zou het een optie zijn?
Wat denken jullie ervan?

edit:
En dit hoort in RBF of FA, foutje :)

[ Voor 13% gewijzigd door anandus op 05-01-2004 22:39 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

De topics in de ticker zijn afhankelijk van:
- je toegang tot bepaalde fora (die je oa kunt overzien in de forumindex)
- je filterinstellingen in Preferences @ GoT (Fora niet te tonen bij Actieve Topics / RSS / Hottopic XML en Gebruik forumfilter op voorpagina?)

Dus als je toegang hebt tot HK, staan er ook HK topics in (mits niet weggefilterd zoals in mijn voorkeur).

edit:
Oeps, frontpage ticker is onafhankelijk van rechten en toont alleen public fora - mijn verhaaltje gaat dus niet op ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 01:58 ]

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:33:
De topics in de ticker zijn afhankelijk van:
- je toegang tot bepaalde fora
- je filterinstellingen in Preferences @ GoT (Fora niet te tonen bij Actieve Topics / RSS / Hottopic XML en Gebruik forumfilter op voorpagina?)

Dus als je toegang hebt tot HK, staan er ook HK topics in (mits niet weggefilterd).
Ow :/

Dus, na de merge is dit dus automatisch geregeld?
Heb een iets andere user @ FP :)

Bedankt ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

maar waarschijnlijk zal het dan alleen voor abonnees zo zijn, aangezien niet-abo-ers een gecachde versie van die tickers zien, toch?

(overigens, hoort dit topic niet in Frontpage Algemeen? Het gaat immers over de frontpage)

[ Voor 25% gewijzigd door Erkens op 05-01-2004 22:37 ]

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Voor zover ik het weet is het wel mogelijk, d.m.v. een query in de GoTdatabase, om te zien of je HK toegang hebt, ik weet alleen niet of de t.net database dat rechtentechnisch wel mag, maar iemand die dat vast wel weet , zijn die blauwe rakkers, en die hangen altijd in Frontpage Algemeen rond.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Gaat niet gebeuren; de update tracker op de frontpage wordt voor iedereen behalve abonnee's gecached. Dat ding dynamisch opbouwen a.d.h.v. rechten en voorkeuren is technisch in principe wel mogelijk, maar zou veel en veel te veel load kosten. Waar euss het precies over heeft weet ik niet, maar ik vermoed dat hij niet helemaal in de gaten heeft gehad dat het over de frontpage ging.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:11

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Als het al zou gebeuren is het alleen voor abonnees (omdat de rest een voorgebakken update tracker krijgt), maar dan nog zal er veel verbouwd moeten worden om het mogelijk te maken. Natuurlijk zou je een extra connectie met de GoT-database server kunnen opzetten om daar real time de topics op te halen, maar dat veroorzaakt veel extra connecties en database-belasting op Apollo. Het alternatief is om de active topics en de instellingen van de users in de t.net-database te cachen.
Pagina: 1