DNS bind problems and suspend problems

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hope that I post this in the right forum. Since 3 days I cannot see my webpages at all. When I go into my webcontrol panel and click on the dns config nothing happens. time out.

When I suspend my site I get this warning:

sendmail - Disable service
(WARNING):Failed to remove A record, mail.woestforum.nl IN A 81.4.114.8.
Original DNS Backend Message : Unable to update Domain Name Server because Communication with 127.0.0.1#53 failed: timed out

proftpd - Disable service
(WARNING):Failed to remove A record, ftp.woestforum.nl IN A 81.4.114.8.
Original DNS Backend Message : Unable to update Domain Name Server because Communication with 127.0.0.1#53 failed: timed out

apache - Disable service
(WARNING):Failed to remove A record, www.woestforum.nl IN A 81.4.114.8.

bind - Disable service
(WARNING):Please use the Bind DNS Manager to edit/delete the zone for this domain.

When I enable it again it gives me this warnings:

bind - Enable service
(WARNING):Failed to create zone woestforum.nl.
Original DNS Backend Message : Domain or Resource Record exists already
ERRORomain or Resource Record exists already

(WARNING):Failed to add A record woestforum.nl IN A 81.4.114.8.

apache - Enable service
(WARNING):Failed to add A record www.woestforum.nl IN A 81.4.114.8.

proftpd - Enable service
(WARNING):Failed to add A record ftp.woestforum.nl IN A 81.4.114.8.

sendmail - Enable service
(WARNING):Failed to add A record mail.woestforum.nl IN A 81.4.114.8.

(WARNING):Failed to add MX record, woestforum.nl IN MX 10 mail.woestforum.nl.

Hope that someone can help me.

Reageren mag ook in het nederlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euhm, voor de gein al eens gecontroleerd of bind uberhaupt nog wel draait?

Je hebt het over web controlpanel..... Dan moeten wij zeker meteen weten over welk stukje (waarschijnlijk php-) software je praat? Zodoende kunnen wij ook meteen antwoord geven natuurlijk.

Gelukkig heb je wel de moeite genomen om het geheel even te vertalen, nadat je het op een mailinglijst o.i.d. gezet hebt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 22:58

igmar

ISO20022

Je DNS server draait niet. Verder : Dit zijn zaken die je hoster dient op te lossen, we kunnen niet ruiken hoe jou server setup en software in elkaar zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:35:
Euhm, voor de gein al eens gecontroleerd of bind uberhaupt nog wel draait?

Je hebt het over web controlpanel..... Dan moeten wij zeker meteen weten over welk stukje (waarschijnlijk php-) software je praat? Zodoende kunnen wij ook meteen antwoord geven natuurlijk.

Gelukkig heb je wel de moeite genomen om het geheel even te vertalen, nadat je het op een mailinglijst o.i.d. gezet hebt :/
Het is Ensim WEBppliance Pro 3.5.20-24

en als je niets zinnigs te melden hebt dan liever je muil houden. Dat bind niet meer draait lijkt me duidelijk. Dat kan een gehandicapte nog wel uit dat stukje halen. Nu een reactie die wel zinnig is. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
igmar schreef op 05 januari 2004 @ 22:43:
Je DNS server draait niet. Verder : Dit zijn zaken die je hoster dient op te lossen, we kunnen niet ruiken hoe jou server setup en software in elkaar zit.
Is gewoon standaard Ensim setup (WEBppliance Pro 3.5.20-24) Is sinds 3 dagen dus zo. Hoster weet er ook geen raad meer mee, vandaar dat ik het hier post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:59:
[...]

Het is Ensim WEBppliance Pro 3.5.20-24

en als je niets zinnigs te melden hebt dan liever je muil houden. Dat bind niet meer draait lijkt me duidelijk. Dat kan een gehandicapte nog wel uit dat stukje halen. Nu een reactie die wel zinnig is. Dank u.
Ga vooral lopen flamen. :>

Als jij niet met fatsoenlijke informatie komt, moeten wij zeker een gok spelletje gaan spelen ofzo :?

Maar goed ik houd m'n mond wel hoor. Weet toch nergens iets van, dus aan mij zou je toch niks hebben!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 22:59:
:Z

Je doet niet eens de moeite om het even te vertalen en dan nog zulke taal ook?

Dan hoef je hier IMHO geen hulp te verwachten :*

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.