Toon posts:

RE - Auther een corrupte dvd

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een dvd die speelbaar is op de pc, maar niet in een standalone wil werken. Ik ben erachter gekomen dat de nero melding “dvd-video files reallocation failed” hier de oorzaak van is. Reden is een corruptie ed op de menu structuur. Niet de film. Met dvd2one werkt “movie-only” wel, “full-disk” loopt vast.

Oplossing is het re-auther-en van de dvd ofwel de hele menu structuur om de film opnieuw maken/repareren. Hoe doe ik dit? Ik wordt gek van ALL die proggies die afhankelijk van elkaar zijn plus nog eens veel te veel kunnen. Of is er een andere oplossing voor dit probleem?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Iets zegt me dat je niet helemaal goed gezocht hebt :)
Ik wordt gek van ALL die proggies die afhankelijk van elkaar zijn plus nog eens veel te veel kunnen.
gewoon de documentatie, een guide en google gebruiken, dan kom je er echt wel uit :)

Verwijderd

Topicstarter
gewoon de documentatie, een guide en google gebruiken, dan kom je er echt wel uit :)
Um, nee? Ik heb inmiddels wel 30 progies op mijn schijf staan voor diverse soorten conversies. Het leukste is nog dat het volgen van een guide op doom9 mij 1 dag tijd heeft gekost zonder resultaat :(
Ik ben nu verstandiger geworden en vraag naar een beproefde oplossing ;) een goed antwoord zou zijn DVD Shrink die ga ik nu proberen.