Afgelopen vrijdag heb ik op mijn systeem de volgende hardware geïnstalleerd:
HP ScanJet 3970C USB
Sitecom USB 2.0 Controller (Omdat ik nog geen 2.0 ondersteuning had).
Deze heb ik geinstalleerd met behulp van de bijgeleverde CD-Rom's.
Tot mijn verbazing blijkt vandaag dat de Pioneer DVD-ROM DVD-105 en de Plextor CD-R PX-W1210A niet meer werken. Als ik mijn pc opstart, dan zie ik ze wel zoals vanouds in de BIOS staan, maar in XP staan ze niet in de verkenner en als ik in de Device Manager kijk, dan zie ik een geel uitroepteken staan, met als status:
Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet.
Ik heb ook eens de nieuwe hardware en software verwijderd, maar ook dat biedt geen uitkomst.
Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?
HP ScanJet 3970C USB
Sitecom USB 2.0 Controller (Omdat ik nog geen 2.0 ondersteuning had).
Deze heb ik geinstalleerd met behulp van de bijgeleverde CD-Rom's.
Tot mijn verbazing blijkt vandaag dat de Pioneer DVD-ROM DVD-105 en de Plextor CD-R PX-W1210A niet meer werken. Als ik mijn pc opstart, dan zie ik ze wel zoals vanouds in de BIOS staan, maar in XP staan ze niet in de verkenner en als ik in de Device Manager kijk, dan zie ik een geel uitroepteken staan, met als status:
Windows cannot load the device driver for this hardware. The driver may be corrupted or missing. (Code 39)
Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device.
Ik heb de drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar dat helpt niet.
Ik heb ook eens de nieuwe hardware en software verwijderd, maar ook dat biedt geen uitkomst.
Iemand enig idee waar ik het moet zoeken?