Eej gasten
Mijn Config is als volgt en ik zit met het volgende probleem met overklokken:
Mobo Asus P4G8X Deluxe
Proc Pentium 4 3.06 GHZ 533 FBS
Intel E7205 Chipset
Dane Alec 1024 MB dual channel
Hercules radeon prophet 9700 Pro 128 MB
2 HD Maxtors 40 / 80 GIG
Windows XP Home
met dees instellingen loopt het systeem Goed:
cpu freq 146
agp/pci 73.86/36.93
cpu vcore 1.625 v
Als ik nu de Cpu Freq met 1 Mhz verhoog (147 ) dan loopt windowsXp dus vast.
En ik kan in de bios alles nog wel verhogen en dat gaat goed. als ik de instellingen te hoog heb opgeschroeft waarschuwt mijn moederbord me netjes. maar als ik mijn instellingen verhoogd gaat het goed totdat ie Windows XP gaat laden. Want dan loopt ie vast. hoe komt dit. volgens mijn bios kan ie veel meer hebbe. maar als ie Windwows gaat laden loopt alles vast. HOE KAN DIT ?
ik heb nu mijn Pemtium 4 3.06 GHZ opgeschroeft naar 3.36 Ghz. das toch nie veel!!!
Ps: mijn koeling is perfect in orde met deze instellingen.
Proc= 50 graden
wie kan me helpen ?
ps: ik weet dat ik de Faq moet raadplegen en dat heb ik ook gedaan. maar kom er nie echt uit. En ik ben nie te lui daarvoor!!!
Vr.Gr Kevin
Mijn Config is als volgt en ik zit met het volgende probleem met overklokken:
Mobo Asus P4G8X Deluxe
Proc Pentium 4 3.06 GHZ 533 FBS
Intel E7205 Chipset
Dane Alec 1024 MB dual channel
Hercules radeon prophet 9700 Pro 128 MB
2 HD Maxtors 40 / 80 GIG
Windows XP Home
met dees instellingen loopt het systeem Goed:
cpu freq 146
agp/pci 73.86/36.93
cpu vcore 1.625 v
Als ik nu de Cpu Freq met 1 Mhz verhoog (147 ) dan loopt windowsXp dus vast.
En ik kan in de bios alles nog wel verhogen en dat gaat goed. als ik de instellingen te hoog heb opgeschroeft waarschuwt mijn moederbord me netjes. maar als ik mijn instellingen verhoogd gaat het goed totdat ie Windows XP gaat laden. Want dan loopt ie vast. hoe komt dit. volgens mijn bios kan ie veel meer hebbe. maar als ie Windwows gaat laden loopt alles vast. HOE KAN DIT ?
ik heb nu mijn Pemtium 4 3.06 GHZ opgeschroeft naar 3.36 Ghz. das toch nie veel!!!
Ps: mijn koeling is perfect in orde met deze instellingen.
Proc= 50 graden
wie kan me helpen ?
ps: ik weet dat ik de Faq moet raadplegen en dat heb ik ook gedaan. maar kom er nie echt uit. En ik ben nie te lui daarvoor!!!
Vr.Gr Kevin
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 22:15 ]