[XP] HP i go 4000 Notebook, driver probleem*

Pagina: 1
Acties:

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
Mijn Opa heeft niet al te lang geleden deze laptop gekocht:

een Hewlet Packard i go 4000 Notebook.

hierop staat standaard windows XP Home. nu heeft die ouwe baas zo ongeveer de hele pc volgedouwd met allerlei troep (en standaard erop geinstalleerde zooi van de fabriek) dat het dus een echt heel traag beesje aan het worden was, ook had men opa een hele hoop instellingen vernacheld zodat deze laptop never meer op het internet te krijgen was.

nu was mijn oplossing: ik zet er ff een clean instal van mijn exemplaar van Windows XP Pro erop, zodat de hele pc weer vers is en vrij is van reclame troep. alles ging lekker en soepel.

XP draait, internet doet et, alleen 1 probleem: het multimedia device (geluid) en het modem worden niet door Windows XP herkend en worden dus ook niet automatisch geinstalleerd. ik zoek me helemaal wild naar drivers voor deze laptop maar ik kan niks vinden, ook op de hp site staat deze hele notebook nieteens vermeld! wie heeft hier ook last van gehad en heeft het verholpen? plz kan iemand mij helpen anders moet ik weer de recovery disk gebruiken etc.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Zit er geen cd met drivers bij, bij mijn Dell zit namelijk wel een aparte driver-cd...

[ Voor 5% gewijzigd door RomeoJ op 05-01-2004 21:56 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11-2025

swopdark

ja doe maar...

Topicstarter
Nee geen driver cd wel een recovery cd, met twee bestandjes die waarschijnlijk alleen gelezen kunnen worden door het recovery programma dat op het beveiligde gedeelte op de hd staat. dus geen aparte driver cd

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44

JoeBlack2k

I Love Hilary

je kan toch altijd gewoon hp bellen
gasten zijn super vriendelijk.. ik had ze gister ook aan de lijn

Hilary Duff 4-Life

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Die recovery cd's zijn gewoon bootable, je doet de eerste erin en hij gaat gewoon z'n werk doen. Uurtje later en wat herstarts, cd wissels en hij doet het weer ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• _Thanatos_
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-05 14:44

_Thanatos_

Ja, en kaal

Volgens mijn zoektocht bestaat een "i go 4000" notebook niet. Helemaal niet, van geen ene fabrikant... Toch heb ik dit gevonden (die komt het dichtst in de buurt). Anders kun je hier eentje uitkiezen :)

btw, je mag geen "hewlett packard" meer zeggen. Het is gewoon HP. Betekent niets meer.

[ Voor 7% gewijzigd door _Thanatos_ op 06-01-2004 04:29 ]

日本!🎌

Pagina: 1