Toon posts:

Radmin achter NAT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste wensen allemaal!

Ik heb wat probleempjes met Remote Administrator. Ik zit via NAT op internet.
Ik heb de firewall op mijn Copperjet 810 router uit staan, en port 5090 gerout naar de static lokale IP van mijn Windows 2000 PC.
Wanneer ik de administrator server opstart zie ik met de internetpagina ShieldsUp! dat port 5090 ook daadwerkelijk opengaat. Dat werkt dus. Met het lokale IP kan ik wel inloggen op de Administrator, maar met het IP van de router icm 5090 niet. Hetzelfde probbleem had ik bij Serv-U.
Weet iemand wat ik moet doen om ook van buitenaf zichtbaar te zijn? De helpdesk van InterNlNet weet namelijk echt helemaal niks...

Groet, Rene

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:19
Misschien werkt dit beter

http://www.radmin.com/support/faq.php#2_9

offtopic:
Misschien een rare vraag waarom gebruik je geen terminal services op die machine?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

diabolic17,

Ook jij de beste wensen en welkom op GOT ;)
Je topic past beter op z'n plek in Network Troubleshooting, ik ga je topic daar ook naar verplaatsen. Het viel me overigens op dat je hier ook gereageerd hebt: Verwijderd in "Windows 2000 Server(S)" - doe dit aub niet - je vraag op meerdere plekken stellen is niet de bedoeling en zonde van iedereen zijn tijd die je probeert te helpen :)

Over je probleem zelf - hou er ook rekening dat veel routers, het naar zichzelf connecten niet snappen, dus zeg maar de situatie waar je vanuit achter je lan, connect naar een extern IP :)

Windows Operated Systems >> Network Troubleshooting

Verwijderd

Zie Verwijderd in "Windows 2000 Server(S)", hetzelfde als elevator al zegt. Laat iemand anders even connecten.