Toon posts:

Wolmail site ftp

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de search gebruikt en ik vind hier helaas niets over net zo min als op de site van Tiscali zelf. Het gaat om het volgende.

Ik heb sinds 1999 op het web een pagina staan die toen dr tijd van wolmail was (world online) het probleem is dat dit overgenomen is door Tiscali ofja beter gezegt een andere naam is geworden.

Ik gebruikte de mail etc toch al lang niet meer omdat ik kabel had en een prive email. nu komt het probleem:

Ik heb nog wat belangrijke informatie staan op de site, dus ik dacht ik log ff in op mn ftp, maar helaas het lukt niet... ook onder de naam van tiscali wilde het niet lukken terwijl de site nog steeds online staat.

De url is: http://home.tiscali.nl/~gebruikersnaam/

Als ik dit gebruik of die van wolmail dan kom ik er niet in... hij zegt dat het domein niet bestaat.

Wie weet wat er veranderd is met de overnamen of wat ik verkeerd doe? ik kan het gek genoeg nergens vinden op google mijn beste vriend of op de site van Tiscali zelf :?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:30

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

bel tiscali es op en leg het probleem uit?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Verwijderd

Topicstarter
probleem 2 ik ben altijd pas in de avond uren thuis en mocht ik eens vroeger komen wat bijna niet voorkom dan heb ik niet veel zin om nog eens een uur aan de telefoon te gaan hangen.... maargoed ik heb gevonden hoe het moet enkel word er nu gemeld you are not allowed to login from ip adres ######## ik denk dat ik via mijn oude inbelmodem met mijn oude wolmail account moet inbellen om erin te komen.. helaas heb ik dit niet, is het niet mogelijk om gewoon via mijn huidige ip en kabel internet erin te komen?

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Voor provider homepages moet je 9 van de 10 keer ook een verbinding hebben van die provider.
Dus ff een Tiscali inbelverbinding gebruiken (als dat werkt...)

• Nick Name
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 21:22

Nick Name

SinFest!

Het schijnt dat gratis abo's alleen door inbellen via tiscali bij hun webspace kunnen inloggen via ftp. Voor betaalde abo's geldt deze beperking niet...
Maar afgezien daarvan: heb je de afgelopen tijd nog wel gebruik gemaakt van je gratis inbelverbinding? Bij de meeste gratis abo's staat in de AV's dat de aanbieder recht heeft om het account te blokkeren als de gebruiker gedurende een bepaalde tijd geen gebruik maakt van de diensten...

http://www.sinfest.net | Q: Does it ever get windy in Australia? I have never seen it rain on TV, so how do the plants grow? (UK) A: We import all plants fully grown and then just sit around watching them die

• BrZ
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-05 01:30

BrZ

Nick Name schreef op 05 januari 2004 @ 22:11:
Het schijnt dat gratis abo's alleen door inbellen via tiscali bij hun webspace kunnen inloggen via ftp. Voor betaalde abo's geldt deze beperking niet...
Dat klopt. En aangezien het om een "wolmail" account gaat, wat een gratis account is, gaat het niet lukken zonder in te bellen :)

En trouwens, de helpdesk is van 9:00 tot 22:00 open, en in het weekend van 10:00 - 17:00, je kan me niet wijsmaken dat je er dan nooit bent...
Pagina: 1