[win2k3] Error bij het opstarten

Pagina: 1
Acties:

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
Ik krijg deze error als ik de pc heb opgestart

Afbeeldingslocatie: http://4aal.nl/fok/error.gif

Het bureablad laadt verder wel, alleen geen taakbalk. Als ik ctrl+alt+del druk krijg ik wel het bekende menu, maar als ik task manager opstart gebeurd er niets. Ik kan wel via het netwerk op deze pc inloggen.

Ik heb newdev.dll al er opnieuw opgezet vanaf de cd, maar dat hielp niet.
Kan er nog iets anders aan worden gedaan?

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44

JoeBlack2k

I Love Hilary

hij loopt in een loop..
ik zou het opnieuw installeren tis moeilijk achter komen waar die loop zit

Hilary Duff 4-Life

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-02 12:36
Ik heb het vermoeden dat het komt omdat ik uit het register iets heb gewist bij de opstart programma's, ik ben nu met de regeditor vanuit m'n eigen pc ingelogd op de kapotte pc.

Weet iemand toevallig welke values er standaard ingesteld zijn bij een win2k3 bak? Kan je dat ergens opzoeken?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

misschien als je probleem opgelost als je met regserv de DLL opnieuw registreerd.

register your dll

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Om nou te linken naar een andere website voor het intypen van regsvr32 ;)

Heb je al eens gezocht met google naar deze foutmelding - een van de 1e hits is bv. dit: http://www.kpnadsl.nl/sup...chnischevragen-hm121.html
Dit bestand is een standaard Windows onderdeel en kan op de volgende wijze weer geïnstalleerd worden:

Windows XP zonder Servicepack
Stop de Windows XP cd-rom in de computer. Open via Start > Programma's > Bureau-accessoires de opdrachtprompt. Type het volgende commando in:
Expand x:\i368\newdev.dl_ c:\windows\system32\newdev.dll
Vul voor de letter x de driveletter van uw cd-rom speler in.

Windows XP met Servicepack
Kopieër vanuit C:\WINDOWS\ServicePackFiles\i386 het bestand newdev.dll naar C:\WINDOWS\System32

Windows 2000 zonder Servicepack
Stop de Windows 2000 cd-rom in de computer. Open via Start > Programma's > Bureau-accessoires de opdrachtprompt. Type het volgende commando in: Expand x:\i368\newdev.dl_ c:\winnt\system32\newdev.dll
Vul voor de letter x de driveletter van uw Cd-rom speler in.

Windows 2000 met Servicepack
Kopieër vanuit C:\WINNT\ServicePackFiles\i386 het bestand newdev.dll naar C:\WINNT\System32

Windows ME
Stop de Windows ME cd-rom in de computer. Open het bestand win_14.cab in de map win9x op de Cd-rom. Kopieër het bestand newdev.dll naar c:\windows\system
(oftewel - als je bv. een hotfix voor 2003 hebt gebruikt - kijk dna even ofdat er geen hidedn map is in je C:\Windows\ folder met daarin een nieuwe newdev.dll)

[ Voor 6% gewijzigd door elevator op 06-01-2004 11:10 ]