Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[postcount] techposts

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• py.mosjuh
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-10-2022

py.mosjuh

fikkert.net

Topicstarter
Hey modjes e.a... ik heb momenteel nog geen HK toegang, mede omdat ik maar 45 techposts had bij mijn aanvraag (wel terecht). echter kan ik dus nergens (makkelijk) zien hoeveel techposts ik heb. ik neem even aan dat de verantwoordelijken voor het verlenen van HK toegang niet elke keer dat soort post counts gaan tellen door alle posts langs te gaan. nu is dit geen verzoek om HK toegang maar meer een feature request of dat soort post counts ergens in je profiel vermeld kan worden (soort uitsplitsing per subforum van GoT).

nu zijn er al meerdere topics geweest over deze feature:
- mijn aantal posts in niet GC topics
- de GoT faq

zoals hierboven staat is in de faq opgenomen dat je niet moet gaan vragen om tech posts etc.

goed, mijn feature request: een uitsplitsing van het aantal posts van een user in meerdere gebieden (bijv tech posts maar ook bijv HK/ gaming / fotografie posts etc).

Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

Dit is een zeer zware query, en is alleen in de admin mogelijk - dit openbaar aanbieden zou serieuze problemen veroorzaken.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Voor een idee: als ik mezelf met 8500 posts in de admin opzoek en laat uitsplitsen komt het antwoord pas na een 30-60 seconden (!!!). En het erge is: totale postcount boeit nauwelijks, alleen mensen met een korte regtijd is ie geloof ik snel mee klaar: iemand uit 2000 met 50 posts duurt ook een eeuwigheid.

Moet je je voorstellen als 100 users tegelijk die query zouden gaan doen :/

Enne daarnaast zou het toch niet getoond worden al zou het technisch kunnen: GC/HK zijn extra's, geen doel of streven. Om dat te voorkomen zouden we het dus actief uitzetten als het kon :)

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Professionele website nodig?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond