Hey modjes e.a... ik heb momenteel nog geen HK toegang, mede omdat ik maar 45 techposts had bij mijn aanvraag (wel terecht). echter kan ik dus nergens (makkelijk) zien hoeveel techposts ik heb. ik neem even aan dat de verantwoordelijken voor het verlenen van HK toegang niet elke keer dat soort post counts gaan tellen door alle posts langs te gaan. nu is dit geen verzoek om HK toegang maar meer een feature request of dat soort post counts ergens in je profiel vermeld kan worden (soort uitsplitsing per subforum van GoT).
nu zijn er al meerdere topics geweest over deze feature:
- mijn aantal posts in niet GC topics
- de GoT faq
zoals hierboven staat is in de faq opgenomen dat je niet moet gaan vragen om tech posts etc.
goed, mijn feature request: een uitsplitsing van het aantal posts van een user in meerdere gebieden (bijv tech posts maar ook bijv HK/ gaming / fotografie posts etc).
nu zijn er al meerdere topics geweest over deze feature:
- mijn aantal posts in niet GC topics
- de GoT faq
zoals hierboven staat is in de faq opgenomen dat je niet moet gaan vragen om tech posts etc.
goed, mijn feature request: een uitsplitsing van het aantal posts van een user in meerdere gebieden (bijv tech posts maar ook bijv HK/ gaming / fotografie posts etc).
Kites rise highest against the wind - not with it (Winston Churcill)