Foutmelding bij Defragmantatie

Pagina: 1
Acties:

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Everyone,

Bij het defragmanteren van mijn C: schijf krijg ik de volgende foutmelding:

Schijfdefragmantatie kan niet doorgaan met uitvoeren van het scannen vooraf vanwage een beschadiging van bestand C:\Windows\System32\Spool\Drivers\W32x86

Heeft iemand enig idee wat dit inhoud? mijn ideeën zijn beetje op, had ook al geprobeert om via het netwerk dezelfde map over te kopieren dacht misschien was er een bestandje corrupt geraakt ofzo, maar dit lost niets op

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
eerst scandisk draaien.

• MrCaleb
Okay heb ik gedaan, krijg ik deze fout, heb scandisk gerunned vanuit windows XP zelf, misschien moet dit eventueel in dos gebeuren, maar ik kreeg deze melding nu:

Gegevensfout bij het lezen van FAT-ingang voor cluster-0 het station kan hierdoor niet gerepareerd worden, maar dat komt waarschijnlijk omdat het niet vanuit MS-DOS gerunt word, ga ik ff doen nu

[ Voor 15% gewijzigd door MrCaleb op 05-01-2004 21:36 ]

• MrCaleb
Heeft iemand toeval nog een idee waar dit aan kan liggen?...ik weet ut echt niet meer namelijk en het liefst wil ik formateren voorkomen

[ Voor 19% gewijzigd door MrCaleb op 06-01-2004 16:12 ]

Verwijderd

Mijn harddisk doet vaag, gaat/is het nu kapot?

Sowieso eerst rebooten en Scandisk zijn taak laten afmaken álvorens in Windows terug te keren.

Spool\Drivers\W32x86
zijn de drivers van je printer. Je zou deze ook tijdelijk kunnen verwijderen - schijf repareren - en opnieuw installeren.