Toon posts:

[GTA Vice City - xbox] Cannon Fodder missie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Momenteel ben ik bezig aan de "Cannon Fodder" missie in GTA Vice City. Ik heb waarschijnlijk al 50 keer de missie opnieuw geprobeerd en slaag er maar niet in om ze te klaren.

Cannon Fodder is de missie die je krijgt in de Cubaanse Koffieshop. Je moet met eerst met een wagen 3 cubanen transporteren naar een gang fight nabij de sloopwerf. Het eerste deel van de missie bestaat er in om samen met je companen door de defensie aan het hek te breken. So far so good ... eens ik door het hek geraak worden drie van mijn "compadres" de kop afgeschoten door een sniper. My mission: de sniper van het dak afknallen.

Ik heb zelf een sniper rifle ter beschikking en ik zie de (gigantische) pijl boven de sniper. Ik krijg echter geen clear shot ... en kan hem dus niet overhoop knallen. Ik heb al vanaf alle mogelijke locaties geprobeerd ... vanop de begane grond ... vanop het dak ... maar ik krijg hem maar niet in het vizier.

Iemand die deze missie al kunnen klaren heeft? Alle tips zijn welkom! ;(

• RSpliet
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2025

RSpliet

*blink*

offtopic:
/me trekt die oude Intertoys cd eens uit de kast. Ja, zie je wel, Cannon fodder is een Dos-tactics game(beetje Command&Conquer achtig, maar hoef je niks te bouwen) uit 1994. Was best wel lachen toendertijd, staat n demo van 1 en 2 op een Intertoys Demo CD(Fighting Action 2 :p)

Schaadt het niet, dan baat het niet

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-02 22:29

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Vanaf het dak moet lukken (iig in de PC versie ;)).

[edit]Cannon Fodder was idd best kewl :) Ook vrij pittig meen ik me te herinneren. Maar is zeker 6 jaar geleden dat ik dat gespeelt heb :).

[ Voor 64% gewijzigd door IceStorm op 05-01-2004 22:18 ]

Verwijderd

IceStorm schreef op 05 januari 2004 @ 22:16:
Vanaf het dak moet lukken (iig in de PC versie ;)).

Cannon Fodder was idd best kewl :) Ook vrij pittig meen ik me te herinneren. Maar is zeker 6 jaar geleden dat ik dat gespeelt heb :).
:X 6jaar? zolang is ie niet eens uit :X

Maar ik heb er nooit problemen bij gehad. Richten, schieten en klaar is kees. (in dit geval: Klaar is IceStorm) :)

Verwijderd

Dat is best wel een leuke task. Als je de sniper rifle hebt gepakt, loop dan met een omweg terug naar de straat. Ga het hamburger restaurant binnen. Loop in de circel. Je levens zijn nu 100. Ga naar buiten, voorin het steegje kun je hem in je vizier nemen, zonder dat hij op jou schiet. Je schiet hem neer.

Dan ontvouwen zich nieuwe gebeurtenissen die ik niet zal verklappen. Veel plezier.

-je kunt trouwens als je een paar keer bent geraakt steeds weer terug keren in dat hamburgerrestaurant en weer nieuw leven halen-

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2004 01:43 . Reden: hamburger ]

Verwijderd

idd wat a.plus zegt, je zou hem vanaf het steegje kunnen neerschieten, de rest van de missie is nog moeilijker, dus be aware :P

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Volgens mij snapt de TS niet hoe je moet zoomen met de sniper rifle op de XboX?

Verwijderd

Topicstarter
DeRCT13 schreef op 06 januari 2004 @ 19:44:
Volgens mij snapt de TS niet hoe je moet zoomen met de sniper rifle op de XboX?
Indeed ik wist/weet niet dat er zoom mogelijkheden zijn met de sniper rifle. Hoe doe je dit eigenlijk? Klein gokje: met de directional pad? Ik ga het zo meteen ff testen.

Ben er uiteindelijk toch in geslaagd om (zonder zoom) met een lucky shot de sniper te raken. Inderdaad de rest van de missie is best ingewikkeld maar ik ben toch veilig en wel met de van terug naar het cafe geraakt.

Ondertussen ben ik alweer een nieuwe missie begonnen die eveneens een harde dobber lijkt te zijn. Het gaat om een missie die je bij een payphone opdoet. Er is blijkbaar een bende die een overval beraamd; de leden van de bende zijn her en der verspreid in je moet ze allemaal binnen de 9 minuten zien koud te maken.

Ik heb de missie al een paar keer geprobeerd en geraak al behoorlijk ver (denk ik). Ik heb de kerel van het billboard geschoten, de bestuurder van het geldtransport naar het hiernamaals geholpen en de twee kerels daarna in de pickup heb ik ook -met veel moeite - koud gemaakt. De volgende is blijkbaar aan het wandelen langs de kustlijn maar helaas val ik steeds zonder tijd alvorens hem te kunnen bereiken. Ik doe er gewoon te lang over om zijn voorgangers om zeep te helpen denk ik.

Vanavond probeer ik dezelfde missie met een paar nieuwe tactics ... in tussentijd zijn tips en hints natuurlijk welkom ;)

Verwijderd

Ik zit nou met die drie modelvliegtuigjes waarmee je een paar figuren die in boten vluchten moet raken. Die dingen vliegen rampzalig. Eerst stuiteren ze vijf minuten en pas dan blijft het een beetje stabiel zodat je naar het doel kan vliegen. Zodra je even gas loslaat om te dalen raakt het ding alweer uit balans en is de kans groot dat je hem verliest. Alle bommen gaan dus naast.

Verwijderd

Topicstarter
ff offtopic ...

Cannon fodder re-lives ... hier ! >:)

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01-2025
Indeed ik wist/weet niet dat er zoom mogelijkheden zijn met de sniper rifle. Hoe doe je dit eigenlijk? Klein gokje: met de directional pad? Ik ga het zo meteen ff testen.
Verder zou ik je niet kunnen helpen, ik heb namelijk de PC versie. Check de manual, als je het zeker wil weten.

Verwijderd

Topicstarter
[...]
Verder zou ik je niet kunnen helpen, ik heb namelijk de PC versie. Check de manual, als je het zeker wil weten.
No problem - had het ondertussen zelf reeds uitgedokterd. De A knop is inzoomen met de sniper rifle. 8)7
Pagina: 1