[Microsoft Office 2003] Installatie Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 181 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrCaleb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-01-2022
Hey Everybody,

Ik zit met een vaag probleempje, bij de installatie van Office 2003 krijg ik een foutmelding na het invoeren van de Serial Code, de foutmelding geeft aan:

Microsoft Office Setup kan niet worden voortgezet omdat de installatiebron is beschadigd.

Zou het kunnen dat mijn harde schijf niet meer helemaal goed is? ik kan wel gewoon al me partitie's in inclusief de C: schijf en de bijbehorende mappen. Iets aanmaken heb ik verder nog niet geprobeert

Kan iemand me hiermee helpen?
Alvast bedankt

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:22

BCC

Is je CD niet beschadigd?

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• MrCaleb
Nee dat lijkt me onmogelijk want ik heb hem al op me andere computer geinstalleerd daar ging het wel simpel.

Ik heb het gevoel dat er iets mis is met me harde schijf, de vraag is wat.

Bij het defragmanteren van mijn C: schijf krijg ik de volgende foutmelding:

Schijfdefragmantatie kan niet doorgaan met uitvoeren van het scannen vooraf vanwage een beschadiging van bestand C:\Windows\System32\Spool\Drivers\W32x86

Dus dat vond ik ook al vreemd...waat alleen niet precies wat het inhoud

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:35
Ik denk dat je CD-speler de fouten op je CD anders corrigeerd dan de CD-speler van de computer waarop het wel is gelukt. Daardoor zou het kunnen zijn dat 'ie op de ene computer een leesfout tegenkomt, en bij de andere gewoon vrolijk de fout corrigeert en installeert :)

En lees de foutmelding eens:
Microsoft Office Setup kan niet worden voortgezet omdat de installatiebron is beschadigd.
De bron dus....

[ Voor 25% gewijzigd door MisterData op 05-01-2004 21:19 ]

• MrCaleb
hmm dat zou kunnen, gebeurd dat ook als je een kopië van het origineel maakt, en die gebruikt? want ik had een kopietje gemaakt van me originele cd, en ik krijg dezelfde fout op allebij de cdtjes?..

• Vorkie
  • Niet online
woei kickje....

Zelfde probleem om mijn eigen workstation...

Neem ik de pc van me vriendin.... vlekkeloos!!!! ik snap het echt niet meer... hoe heeft de topicstarter dit opgelost???

O ja... ook vanuit een netwerkcdrom speler doet hij het gewoon niet!!

Ik wordt afentoe echt moe hiervan...

O ja... office 2000 instaleert ie zonder problemen....

Office 2003 en Frontpage 2003 geven gewoon die problemen

[ Voor 42% gewijzigd door Vorkie op 10-02-2004 08:07 ]

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Vorkie
  • Niet online
:?

3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter

• Vorkie
  • Niet online
nou topicstarter reageert ook niet op emails... ook erg handig...

ik wordt het een beetje zat.... wat kan het wezen!!

Verwijderd

*Schop*

Ik ben ook tegen dit probleem aangelopen, en ik word er ook helemaal gestoord van. Ik probeer MS Office 2003 te installeren op m'n gloedje nieuwe laptop, maar helaas "Installatiebron is beschadigd". Terwijl, netals hierboven omschreven, op 2 andere computers bij mij thuis het perfect doet.

Een kopie maken van het origineel mocht niet baten, hij kopieërde de fouten gewoon mee. Tot dusver eigenlijk niks nieuws onder de zon, t.o.v wat hier al vermeld was.

Wat me wel opviel, was dat ik de cd-rom in een andere pc stopte, er diverse bestanden werden gekopieërd naar de hardeschijf, alvorens er gevraagd werd naar de product key. Dit in tegenstelling wat er op me laptop gebeurd. Zodra ik m'n cd-rom in m'n laptop doe, start 'ie op, en vraagt 'ie direct om een product key...

De website van Microsoft heb ik al geraadpleegd, maar dit mocht helaas niet baten. M'n laptop blijft eigenwijs, en installeert MS Office niet...

Zie link: http://support.microsoft.com/kb/324853/nl

Ik ben ten einde raad...

Verwijderd

het is misschien niet een erg actief topic maar ik heb precies hetzelfde probleem als schratchtop en de topicstarter. MS Office installeert wel zonder problemen op mijn pc thuis en op kantoor maar niet op mijn laptop (Acer 1694). Ik krijg ook precies dezelfde foutmelding:

Microsoft Office Setup kan niet worden voortgezet omdat de installatiebron is beschadigd

Ook via de cd speler van de pc over het netwerk of vanaf de harde schijf of vanaf een kopiecd maakt niet uit, de foutmelding blijft hetzelfde, en net als bij schratchtop 'springt' het installatieproces bij de laptop onmiddelijk naar het serialnummer invoeren, ipv eerst eea te installeren zoals bij de pc

echt heel vaag. iemand een suggestie??

Verwijderd

Oud topic, maar bij mij had deze oplossing van Microsoft goed resultaat om het probleem te verhelpen:

"Installation source has been corrupted" error message when you install Office 2003
Article ID : 820930

http://support.microsoft....us;820930&Product=off2003
Pagina: 1