Toon posts:

Dvd -/+

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik heb dit verhaal al es eerder gehouden maar niet iedereen begreep het en kreeg daardoo de gekste verhalen. :9 Ik zal het nog es vertellen en hoop op serieus antwoord. komt ie......Ik heb een Dvd-brander (hp dvd writer 300n) en een stand alone DVD recorder (jvc). Je hebt 2 soorten dvdschijven + en -. De Dvd-brander kan alleen dvd+ schijven lezen. dvd- schijven dus niet. Duidelijk tot zover...mooi. :P De DVD recorder (stand alone JVC) kan alleen DVD- (min) schijven lezen. Nou is het niet zo moeilijk om te raden dat het dus niet mogelijk is om een versgebakke DVD van de DVD-brander niet te lezen is in de stand alone dvd-recorder. Nu is er vast wel iemand die hetzelfde probleem heeft. Kan diegene me misschien helpen een oplossing te vinden voor dit probleem. Alvast bedankt....

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

oplossing lijkt me redelijk simpel, nieuwe brander, of nieuwe speler...

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb geen DVD brander, maar tenzij je je PC DVD brander naar - (min) kan flashen zie ik geen oplossing.

Verwijderd

mmmmmmmm volgens mij kopen ze tegenwordig een +/- brander

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
dvd-+ crack.

Lees de sluitpost eens goed, daarin staat alles wat je nodig hebt :)

Dit topic is gesloten.