Goedendag.
Ik heb al veel geploetert in de forums maar ik kom er nog steeds niet uit (sorry k ben newb).
Onlangs heb ik veel nieuwe onderdelen gekoccht via internet.
-Asus a7n8x deluxe rev 2.0 moederbord
-2x Corsair 256 DDR 400
-Serial ATA HD van WD (1200jb)
-AMD XP 2800+
-Ati 9800 pro 128 DDR
Nou heb ik alles ingebouwd enzv. maar ik kan niks installeren op mijn nieuwe HD.
Bij mijn moederbord heb ik maar 1 cd gekregen met drivers enzv.
Ik mis dus diskettes voor mijn S-ata. Op de site van Asus vind ik de driver maar het is 4 mb groot. Ik vraag me dus af hoe ik dan ervan een diskette moet maken. Kan ik gewoon de files kopieren op diskette of moet dat op een speciale manier
gebeuren??
Zou het misschien ook mogelijk zijn om een HD (IDE paralel) van iemand te lenen en er winXp erop zetten zodat ik de drivers daarop kan installeren??? Of werkt dat niet omdat die HD naderhand weer wordt uitgehaald??
Plz help mij omdat ik ten einde raad ben
nb. Het spijt me als ik dit in het verkeerde forum hebt geplaats
Alvast bedankt!!!!
Ik heb al veel geploetert in de forums maar ik kom er nog steeds niet uit (sorry k ben newb).
Onlangs heb ik veel nieuwe onderdelen gekoccht via internet.
-Asus a7n8x deluxe rev 2.0 moederbord
-2x Corsair 256 DDR 400
-Serial ATA HD van WD (1200jb)
-AMD XP 2800+
-Ati 9800 pro 128 DDR
Nou heb ik alles ingebouwd enzv. maar ik kan niks installeren op mijn nieuwe HD.
Bij mijn moederbord heb ik maar 1 cd gekregen met drivers enzv.
Ik mis dus diskettes voor mijn S-ata. Op de site van Asus vind ik de driver maar het is 4 mb groot. Ik vraag me dus af hoe ik dan ervan een diskette moet maken. Kan ik gewoon de files kopieren op diskette of moet dat op een speciale manier
gebeuren??
Zou het misschien ook mogelijk zijn om een HD (IDE paralel) van iemand te lenen en er winXp erop zetten zodat ik de drivers daarop kan installeren??? Of werkt dat niet omdat die HD naderhand weer wordt uitgehaald??
Plz help mij omdat ik ten einde raad ben
nb. Het spijt me als ik dit in het verkeerde forum hebt geplaats
Alvast bedankt!!!!