Systeem Lock up

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

• Twiebie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-04-2022
Hey,

Ik heb een probleem met mijn Systeem...

Systeem:

AMD Athlon 2500XP +
2x 256MB RAM DDR PC 2700
MSI KT6 Delta LSR
Western Digital 40GB 7200 RPM
FSP Group Inc. 300W Power Supply
Logitech Optical Mouse
GeForce 4 TI4800 SE 128 MB
Logitech Internet Keyboard
Terratec Cinergy 400 TV Tuner
Sound Onboard (MSI KT6 Delta LSR)
Network Card Onboard (MSI KT6 Delta LSR)
LTN CDROM 52x
Philips CDR/CDRW 52x
3.5" Floppy Drive
Windows XP Pro NL Edition

Mijn systeem loopt na een paar minuten vast (niet specifiek een bepaald aantal minuten) , Het beeld blijft staan maar de rest loopt vast : Geluid stopt , Muis is weg en toetsenbord doet niks meer , pas als ik het systeem opnieuw opstart werkt het weer even... PLEASE HELP! ;(

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

1) Is je pc overgeklokt? Zo ja, schroef hem eens terug
2) Heb je al testprogramma's gedraaid voor bijvoorbeeld je geheugen?
3) Hoe oud is dat systeem? Nieuw of heb je hem al een langere tijd? (je kan met een nieuw systeem pech hebben met een instabiel bordje... heb ik 2x gehad; 1 Asusplankje en 1 Abitplankje)

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:25

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom @ GoT Twiebie :) Kijk eens naar Hangen en Opstartproblemen troubleshooter. Heb je dat al gedaan, laat ons dan weten wat je al geprobeerd hebt en wat niet. Zie de post van WFnN, het kan zoveel zijn dat je het echt even uitgebreid moet testen en een aantal zaken moet proberen uit te sluiten :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Zie SmartDodo ;) Aangezien je zijn linkje had kunnen vinden door netjes de FAQ en het beleid van dit subforum te doornemen, heb ik het idee dat je de [faq]registratievoorwaarden[/] niet helemaal had doorgenomen. Doe dat alsnog en dan met name het forumgedrag gedeelte. Zodoende krijg je een beter beeld van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Dit topic is gesloten.