Earth is nice, heaven is better...
FAQ Network Troubleshooting
Kijk onder de alternatieven.
Kijk onder de alternatieven.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
winvnc is echt crap..
Earth is nice, heaven is better...
Oh, dus je hebt zelf wel wat geprobeerd? Als dat het geval is, heb je wellicht nog andere dingen geprobeerd. Vertel dan even welke je geprobeerd hebt, en waarom die dan niet goed waren enzo.Flox schreef op 05 januari 2004 @ 20:13:
winvnc is echt crap..
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
dameware 30 dagen trail downen. have fun.
remoteadministrator, (google: radmin), werkt heerlijk... klein progje (past volgens mij net niet op een diskette), verkloot je systeem niet, is erg licht en werkt heerlijk
.
Grappige is dat het ook gewoon bijna geen cpu/netwerk gebruikt. Maargoed, probeer maar eens.
Edit: (1.31Mb), past dus wel op een diskette
Grappige is dat het ook gewoon bijna geen cpu/netwerk gebruikt. Maargoed, probeer maar eens.
Edit: (1.31Mb), past dus wel op een diskette
[ Voor 9% gewijzigd door Icey op 05-01-2004 20:19 ]
@Flox: lekkere onderbouwing hoor... 
Ik heb positieve ervaringen met PCAnywhere, VNC en NetOp Remote Control. PCA heeft mijn voorkeur maar is natuurlijk niet goedkoop.
Ik heb positieve ervaringen met PCAnywhere, VNC en NetOp Remote Control. PCA heeft mijn voorkeur maar is natuurlijk niet goedkoop.
[google=vnc]
Er zijn inmiddels al meerdere softwaremakers die software op VNC baseren. Ik weet dat TightVNC erg goed is, maar de anderen zijn zeker het proberen waard. Tegenwoordig is VNC zeker geen crap meer (vroegah idd wel, een beetje).
Er zijn inmiddels al meerdere softwaremakers die software op VNC baseren. Ik weet dat TightVNC erg goed is, maar de anderen zijn zeker het proberen waard. Tegenwoordig is VNC zeker geen crap meer (vroegah idd wel, een beetje).
日本!🎌
Zoek dus maar een op VNC of bekijk de rest van de gegeven links.Flox schreef op 05 januari 2004 @ 19:59:
Ja ik weet het er zijn hier wel topics over geweest, maar deze vraag heb ik nergens kunnen vinden.
En met dit soort reacties zorg je ook niet echt voor animo bij de rest om jou te helpen...Flox schreef op 05 januari 2004 @ 20:13:
winvnc is echt crap..
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()