offtopic:
Modjes, ik weet niet of ik het goede sub-forum heb, maar ja...
Modjes, ik weet niet of ik het goede sub-forum heb, maar ja...
Dames en heren,
gaarne wil ik jullie hulp inroepen bij een vreemd project. Aangezien ik zelf een enorme zak hooi ben voor wat betreft Photoshop en 3DS Max, heb ik jullie (gratis) hulp nodig.
Vanwege het 25-jarig bestaan van Alien (de film) en aangezien ik een enorme fan ben, wil ik een grote tatoeage laten zetten van een Alien-warrior op mijn linkers-chouderblad en linker-bovenarm. Deze tatoeage is dus iets wat altijd blijft staan en daarom wend ik met GoT-W&G voor input/suggesties/hulp. Op internet zijn wel een aantal plaatjes te vinden van Aliens, alsmede op de nieuwe Quadrilogy-DVDbox, maar niet gedetailleerd genoeg om een tatoeage op te baseren.
Ik zoek mensen die me het volgende kunnen leveren:
- Highly detailed images van Aliens, lichaams-onderdelen etc.
- Hulp bij het retoucheren van bepaalde stukken in Photoshop.
- Mogelijkerwijs freeware 3DS-models (.MAX) van een Alien Warrior of Alien Queen.
Voor meer info: post hier of mail me op highwaydevil@zonnet.nl
*edit*
Gezien de eerste paar replies, ben ik wat uitleg verschuldigd.
Het resultaat komt, in stappenvorm, op een website te staan. Maar natuurlijk zal ik een aantal pix ook hier posten. Ik weet inderdaad dat een tattoo voor eeuwig is; op dit moment heb ik een zelf-getekende tribal al bijna 4 jaar op mijn rechter-arm en ben er erg tevreden mee.
De eerste concept-pix komen binnenkort; ik zit nu midden in een system-upgrade en daarna kan ik van de DVD's wat plaatjes rippen om te laten zien wat de bedoeling is. Ik heb ook al een redelijke foto van mezelf om te laten zien wat en waar dingen moeten gebeuren. Deze foto zal ik later even posten.
Hopelijk, zoals crisp zegt, kan dit topic langer blijven bestaan; het aantal duidelijke images en referentie-materiaal is vrij dun gezaaid en vanwege het "eeuwige karakter" wil ik dus een perfect ontwerp hebben.
*end edit*
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 19:33 ]