[XP] Crasht na inschakelen NIC

Pagina: 1
Acties:

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Hey,

Na gezocht te hebben met de Google@GOT script van Euss, aangezien Atlas nog plat ligt en niets gevonden te hebben start ik dit topic..

Het zit zo; ik zat vanmiddag vrolijk te internetten en ik d8; kom,, ik reboot m'n machine ff want hij loopt traag.
Reboot... Windows start,,, en toen; baf.. een halve milliseconde een blauw scherm en hij start weer opnieuw. Dus ik in Veilige Modus alles bij langs en toen ik m'n NIC's had uitgeschakeld kwam ik weer in Windows.
Maar zonder internet, aangezien dat gaat via m'n WLAN kaartje.
Als ik in Windows nu 1 van mijn 2 nics (Realtek 8139 en Realtek 8180 (WLAN)) inschakel, geeft hij weer dat blauwe scherm voor een halve milliseconde weer en start hij opnieuw op. Het probleem ligt dus in Windows, aangezien hij het bij elk van mijn NIC's doet.

Verdere info; nieuwste drivers voor NIC's, Windows XP met alle updates en hiervoor had ik nog WinRoute geinstalleerd. WinRoute deinstalleren hielp echter weer niet.....

Wie helpt mij??

[ Voor 3% gewijzigd door Peedy op 06-01-2004 10:19 ]

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Kijk iig eens in de Windows XP en 2000 BSOD guide
en voer de tip uit de Windows Operated Systems - FAQ mbt het automatisch herstarten na een BSOD uit, dan kun je wat info uit de BSOD zelf halen.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:44

JoeBlack2k

I Love Hilary

mischien is je nic wel dood ?

het kan zomaar...

Hilary Duff 4-Life

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Beide dood? Lijkt me sterk.... (kep er 2 he..Ethernet en 802.11)
@Zer0: ik zal er vanmiddag/vanavond even naar kijken want nu ben ik nog te brak van het schoolfeest van gisteravond :9

[ Voor 49% gewijzigd door Peedy op 06-01-2004 10:26 ]