Toon posts:

mic chat prog icm. meedere kanalen: chat op maar 1 kanaal?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou dat is me even een titel :)

Ik zoek dus een chat programma wat 'wij' kunnen gebruiken terwijl we call of duty doen, nou heb ik net even teamspeak gedownload maar iets wat ik gehoopt had er in te vinden vindt ik er niet in :(

Ik heb dus een simple geluidskaart met meerdere kanalen, nou had ik gehoopt dat ik het geluid van teamspeak alleen op het achterste kanaal kon zetten zodat het in mij headset te horen zou zijn (een mic. met 1 oordopje) en niet over de boxen. Maar jah dit kan er niet in, nou hoop ik dat iemand een suggestie heeft van een programma waar dit wel mee kan...

Ik heb dus simpel, mijn headset op een uitgang en mijn versterker op de andere uitgang. Wat samen dus 4 kanalen heeft, versterker is dan links voor en rechts voor, en de headset zou dan links achter en recht achter moeten zijn (maar is alleen links achter omdat het maar 1 oordopje heeft, maar jah :P)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 16:59 ]

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:13
Zover ik weet zijn hier geen programma's voor, echter wat je wel kunt doen is een cheapo geluidskaartje erbij doen en dan kun je wel wat je wil. Via teamspeak kun je instellen dat het geluid naar een van de twee geluidskaarten gestuurd moet worden.

Ik heb dit gedaan met mijn audigy 2 en mijn onboard maxsound. Werkt prima!

[ Voor 15% gewijzigd door ou812 op 05-01-2004 17:05 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier ook nog een geluidskaart liggen dus ik zal die er eens induwen :)

Oh nu komt er uit beiden geen geluid :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 17:10 ]

Verwijderd

ik heb dat ook ooit gerobeerd met mijn onboard soundkaart maar dan ontstond er blijkbaar een conflict

hoe kan ik dit oplossen

heb een audigy 2 en een onboard soundkaart

Verwijderd

Topicstarter
Met conflicten heb ik niet te maken gehad, bij mij werkte het goed :)
Misschien is het handig om te weten, voor diegene die hier via de search komen, je kan het primaire geluids afspeel apparaat of aanelkaar geluidafspeelapparaat of geluidsafspeelapparaat hoe je het ook in typt in die search :P vinden bij configuratie scherm en dan geluid, daarna kiezen voor het tabblad audio... vrij logisch maar jah :)