[Webcam] Philips Tuocam II probleem

Pagina: 1
Acties:

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:35
ik heb net de philips Tuocam II gekocht (PCVC820K)

bij het aansluiten van de cam staat op de usb kabel aan een labeltje dat je m bij win XP (pro) alleen maar in de usb poort hoeft te stoppen. windows herkend inderdaad de cam en zegt dat hij gebruikt kan worden.

nou heb ik ook een tv kaart van pinnacle, die ook is aangesloten.

als ik MSN messenger open voor de webcam om een sessie uittevoeren dan krijg ik een configuratie scherm voor mijn webcam. ik moet dan selecteren uit welke bron ik mijn beeld wil laten komen. daar staat ook die pinnacle tv kaart bij en ook de webcam. Als ik de webcam selecteer dan krijg ik een volledig groen scherm.

dit heb ik dus ook buiten messenger om. Als ik de tvkaart selecteer krijgt diegene te zien waar ik naar kijk op tv, ook leuk maar niet de bedoeling :)

ik heb wat software van de cd geinstalleerd maar daar kom ik ook niet verder mee...

heeft iemand hetzelfde probleem of weet iemand de oplossing?

                           

Verwijderd

Windows XP heeft, bij mij iig, problemen met 2 WDM video streams, eentje je webcam eentje je tvkaart. Bij mij heeft dit als gevolg dat ik OF mijn webcam kan gebruiken OF tv kijken, niet erg handig if you ask me. Maar tot nu toe heb ik nog geen oplossing.

Overigens is dit niet specifiek webcam, want ik heb een andere, maar ik heb ook een pinncacle kaart en binnekort een terratec, dus als het specifiek die tv-kaart is dan deel ik dat mede :P.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 16:54 ]

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:54

JoeBlack2k

I Love Hilary

moet je ff op de site van pinnacle kijken.. daar zijn zat mensen met het zelfde

Hilary Duff 4-Life