Toon posts:

MS SQL met IIS

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben in het bezit van Microsoft SQL en ik wil dat gebruiken voor IIS zodat ik dus met php ofzo gegevens kan invoeren in de databeest en kan uitlezen dit spreekt voor zich.

Maar echter het lukt me niet en ik heb al gegoogeld echter niets en ms site ook niet echt wat.

Iemand tips / handleiding ?

NB

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

het lukt me niet
Wat heb je precies geprobeert, welke foutmelding(en) krijg je eventueel, etc....

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-08 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

Wat lukt er precies niet? Wat probeer je uit te lezen? Versies? Wat heb je al gevonden? Hoe heb je gezocht (keywords)? Lees ook eens De algemene faq inzake topicstarts aangezien er dus een aantal dingen missen in je startpost :) Anders gaan mensen je proberen te helpen met iets wat je allang geprobeerd hebt etc ;)

LinkedIn
Instagram

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^^

Deze doe ik op slot omdat er volgens mij toch heel erg veel is te vinden (met termen als tutorial, example, etc kom je heel erg ver. En ook op GoT is hier al heel erg veel over gesproken). Maar als ik je vraag verkeerd begreep willen we je graag helpen in een nieuw topic, maar check wel die topicstart FAQ even :)
En als je specifieke vragen hebt over code, kan je natuurlijk in de devschuur terecht

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:28

momania

iPhone 30! Bam!

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:23:
Maar echter het lukt me niet en ik heb al gegoogeld echter niets en ms site ook niet echt wat.
Wat nu als ik zeg dat ik je niet geloof :?

Het internet staat stamp vol met informatie over SQL server en IIS.
Ook met informatie over hoe je php aan de gang moet krijgen in IIS en hoe je dan een SQL database kan benaderen.

Als je de keywords 'php', 'sql', 'microsoft' 'iis' etc in verschillende combinaties invult, vind je genoeg.

En zie eens Software Algemeen - Policy en lees dan je topic start nog eens door.....

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Dit topic is gesloten.