Toon posts:

Gezocht software om site submitten(betaald)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou voor mijn werk goede (met nadruk op goede) software om je site te 'submitten' aan meerdere zoekmachines. Dit mag natuurlijk wel betaalde zijn.

Heeft iemand hier een voorbeeld van? En niet van die troep, waar je alleen maar spam van krijgt in je mail, ik bedoel echt een goed stuk software

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me meer iets voor Internet & Telefonie - het is namelijk een online dienst die je zoekt, en geen programma :)

Software Algemeen >> Internet & Telefonie

Verwijderd

Waarom er voor betalen? Dit is nou juist een van de weinige dingen die je gewoon zelf kunt doen zonder dat het wat kost qua geld, hooguit wat tijd... :)

Vrijwel alle searchengines hebben op hun site een mogelijkheid websites toe te voegen, daarnaast moet je gewoon zorgen dat websites naar je linken, dan kom je vanzelf in searchengines.

• scubapro
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-11-2022
Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 16:34:
Waarom er voor betalen? Dit is nou juist een van de weinige dingen die je gewoon zelf kunt doen zonder dat het wat kost qua geld, hooguit wat tijd... :)

Vrijwel alle searchengines hebben op hun site een mogelijkheid websites toe te voegen, daarnaast moet je gewoon zorgen dat websites naar je linken, dan kom je vanzelf in searchengines.
Weet je hoe lang je bezig bent als je een site wilt aanmelden bij honderden zoekmachines?

SubmitWolf is een pakket wat iets zou kunnen zijn.

Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.

Verwijderd

scubapro schreef op 05 januari 2004 @ 19:50:
[...]

Weet je hoe lang je bezig bent als je een site wilt aanmelden bij honderden zoekmachines?

SubmitWolf is een pakket wat iets zou kunnen zijn.
Het is dus vrij zinloos om je bij honderden searchengines aan te melden, puur om het simpele feit dat er misschien wereldwijd 15 searchengines zijn die ook serieus worden gebruikt en internationaal zijn. Daarnaast kom je dus vanzelf in searchengines als je gewoon op diverse pagina's staat gelinkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 20:09 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 20:08:
Daarnaast kom je dus vanzelf in searchengines als je gewoon op diverse pagina's staat gelinkt.
Inderdaad, en daar heb je *.pagina.nl voor. Gewoon beetje zoeken naar een stuk of vijf leuke rubrieken en aardig vragen of ze je toevoegen. Met 'n goedgemaakte site ben je dan binnen 1-2 maanden bekend bij de grotere zoekmachines. Submitten bij zoekmachines doe ik vrijwel nooit; gebeurt altijd automagisch.

Verwijderd

koop submitwolf (pro) nl, word je aangemeld bij 50.000 search sites en nog eens bij 500.000 link sites. dit gaat allemaal automatisch en ik denk dat je dit bedoeld toch ?

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:59

4POX

Everybody is wired

Dat submitten helpt vaak niet eens... Ik submitte mijn site bij een search bak en die kwam daarna nooit kijken (Ik was vroeger een stats junkie en dook elke dag in de logsfiles). De enige die regelmatig langskwam was googlebot. Who needs more :P

AKA Rinkel weblog

Pagina: 1