wat gebeurd er nu bij goed topic, onzin antwoord?

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-02 12:15
Nu onzin ze strikt gemoddereerd zal worden stel ik me de vraag wat er gaat gebeuren met topics die wel in OT kunnen, maar met antwoorden die al gauw offtopic gaan en daardoor eerder in ONZIN dan OT thuishoren..

gaat die persoon dan verwittiging/ban krijgen?
Wat dan als die éne respons dan een aantal extra repsonses teweegbrengt (modjes zullen naar mijn mening altijd wat achterna huppelen), ..
kortom.. geef jullie zicht hier nu eens (zo volledig mogelijk) op.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Grapje tussendoor moet kunnen, toch Adjes?

• witchdoc
1 grapje.. en daar weer grapje op.. snap je.. ERG moeilijk om ziets nog te kunnen modden zonder individuele posting te censureren.. en posts censureren zou dan absoluut niet goed ontvangen worden

of een serieus antwoord op dat grapje.. dit wordt ECHT nog een nachtmerrie hoor jongens..

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

We willen SG en OTF verdelen in serieuze en overige topics (hier kan nog enigs een policy voor bedacht worden, verdeling SG en OTF is nu erg vaag).

Als een threads begint met een wat melige posting waar serieuze antwoorden op volgen waardoor het toch nog interessant wordt, dan zou 't in terecht kunnen komen in het serieuze forum. Andersom kan ook het geval zijn wanneer een serieus topic om zeep wordt geholpen door lame reacties.

• witchdoc
Op zondag 10 december 2000 22:49 schreef Femme het volgende:
We willen SG en OTF verdelen in serieuze en overige topics (hier kan nog enigs een policy voor bedacht worden, verdeling SG en OTF is nu erg vaag).

Als een threads begint met een wat melige posting waar serieuze antwoorden op volgen waardoor het toch nog interessant wordt, dan zou 't in terecht kunnen komen in het serieuze forum. Andersom kan ook het geval zijn wanneer een serieus topic om zeep wordt geholpen door lame reacties.
lijkt me wel irritant voor de eerste poster die ineens ze topic niemeer terugvind.

Maar ij hebt het trouwens al over de hele topic,
maar ik stel specifieker als 1 of enkele posts onzin zijn, maar de rest van het topic wel ok is, wat dan? waascrhuwing per email? waarschuwing in het topic? geen waarschuwing om het topic niet off-subject te brengen, ...?