Hoi,
nieuwe situatie, originele post staat hieronder.. Kijk aub vier posts naar beneden
voor het probleem
Bedankt.
originele post
-------------------------
Ik heb net geprobeerd om de fx5600 te installeren op mijn MSI K7v moederbord.
Na installatie kreeg ik een de melding dat hij niet kan booten.(zoeken naar cdrom etc)
Dus ik ben gaan kijken hier, en in de FAQ stond dat ik fastwrite en SBA moest uitzetten en nog wat andere opties.
Geprobeerd en zonder resultaat..dus ik heb mijn bios op default settings gezet weer, en de oude kaart er weer in gestopt( gforce mx 440)
Maar ik krijg nu nog steeds die bootmelding...
en als ik NOG een andere videokaart probeer ook nog steeds
Ik heb in de bios alles op default gezet, en dan moet hij het gewoon doen toch?
ik heb ook geprobeerd om het bios terug te zetten in de oude staat (kleine dingen wijzigen die ik altijd wijzig..maar normaal verander ik ook niet zoveel..)
Iemand een idee?
msi K7v mobo
2x 512 mb geheugen
300W voeding
nieuwe situatie, originele post staat hieronder.. Kijk aub vier posts naar beneden
voor het probleem
Bedankt.
originele post
-------------------------
Ik heb net geprobeerd om de fx5600 te installeren op mijn MSI K7v moederbord.
Na installatie kreeg ik een de melding dat hij niet kan booten.(zoeken naar cdrom etc)
Dus ik ben gaan kijken hier, en in de FAQ stond dat ik fastwrite en SBA moest uitzetten en nog wat andere opties.
Geprobeerd en zonder resultaat..dus ik heb mijn bios op default settings gezet weer, en de oude kaart er weer in gestopt( gforce mx 440)
Maar ik krijg nu nog steeds die bootmelding...
en als ik NOG een andere videokaart probeer ook nog steeds
Ik heb in de bios alles op default gezet, en dan moet hij het gewoon doen toch?
ik heb ook geprobeerd om het bios terug te zetten in de oude staat (kleine dingen wijzigen die ik altijd wijzig..maar normaal verander ik ook niet zoveel..)
Iemand een idee?
msi K7v mobo
2x 512 mb geheugen
300W voeding
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 17:04 ]