Onlangs, op zoek naar een nieuwe monitor, liep ik hier in Emmeloord bij KYHAN Computers naar binnen.. zij wezen me op een aanbieding, een 21" CRT monitor van Sony, voor 325 Euro.. Omdat een 21" monitor van deze prijsklasse me nogal crappy leek, ben ik er niet op ingegaan.. Thuis tweakers pricewatch gecheckt om tot mijn verbazing te ontdekken dat het model minimaal 871 Euro kost!
Het gaat om de SONY CPD E530 (ook wel Multiscan E530)
Uiteraard sceptisch vanwege het enorme prjisverschil, doch wetende dat het om een nieuwe monitor met garantie ging, heb ik hem toch maar meteen gekocht (aangezien het om een aanbieding ging). Een week later waren ze dan ook door hun exemplaren heen. Zaterdag zag ik echter weer de monitor staan in de winkel, weer voor 325 euro..
Mijn grote vraag is dan ook, hoe kan een winkel zo'n monitor zo goedkoop leveren? Wat kan er mis mee zijn? (mijn exemplaar werkt overigens perfect)
Het gaat om de SONY CPD E530 (ook wel Multiscan E530)
Uiteraard sceptisch vanwege het enorme prjisverschil, doch wetende dat het om een nieuwe monitor met garantie ging, heb ik hem toch maar meteen gekocht (aangezien het om een aanbieding ging). Een week later waren ze dan ook door hun exemplaren heen. Zaterdag zag ik echter weer de monitor staan in de winkel, weer voor 325 euro..
Mijn grote vraag is dan ook, hoe kan een winkel zo'n monitor zo goedkoop leveren? Wat kan er mis mee zijn? (mijn exemplaar werkt overigens perfect)