Ik ben aan het klooien met xml/xslt dat gemaakt wordt door php. Ik ben alleen tegen het volgende probleem aangelopen: als ik html in mijn xml wilt zetten bijvoorbeeld:
Dan krijg ik de error
Het is dus de bedoeling dat de inhoud van een pagina tussen <content> en </content> staat.
Ik heb dus geconstateerd dat er geen html tags tussen de xml tags kunnen staan. Hoe kan ik dit gaan oplossen? Ik wil namelijk wel html tags erin kunnen stoppen omdat ik anders echt niet verder kan.
Ik heb ook aal even in de xml van got gekeken en daar zie ik hetzelfde. Er worden gewoon html tags meegegeven in de xml.
Helaas bood de search geen uitkomst.
BVD
code:
1
2
3
| <hoi> <content><a href="http://hoi.nl">hoi</a></content> </hoi> |
Dan krijg ik de error
code:
1
| Warning: Sablotron error on line 6: XML parser error 7: mismatched tag in ....... on line 23 |
Het is dus de bedoeling dat de inhoud van een pagina tussen <content> en </content> staat.
Ik heb dus geconstateerd dat er geen html tags tussen de xml tags kunnen staan. Hoe kan ik dit gaan oplossen? Ik wil namelijk wel html tags erin kunnen stoppen omdat ik anders echt niet verder kan.
Ik heb ook aal even in de xml van got gekeken en daar zie ik hetzelfde. Er worden gewoon html tags meegegeven in de xml.
Helaas bood de search geen uitkomst.
BVD