Aangezien ik meerdere berichten heb gelezen waar beweerd wordt dat het gebruik van 133Mhz geheugen op een moederbord wat alleen 100Mhz ondersteund mogelijk is heb ik vorige week 2x 128mb 133Mhz merkloos extra in mijn systeem gezet. Dit zit nu op mijn MSI K7pro in combinatie met 1x 128mb 100Mhz.
Het probleem is dat ik af en toe in win2000 de volgende error krijg.
"The instruction at "0x488eec2b" referenced memory at "0x488eec2b". The memory could not be "read" "
'k heb geheugenmodules al verschillende keren omgeprikt maar zonder succes.
Zojuist DocMemory Ram Diagnostic test gedraaid. Alle tests zonder problemen doorlopen.
M'n vraag is:
Zijn er hier mensen die 133Mhz geheugen zonder problemen hebben draaien op de MSI K7Pro?
Heeft het zin om in m'n bios te gaan tweaken met de SDRAM timing? Zo ja, wat zou de instelling moeten zijn?
Wie denkt er even mee?
Het probleem is dat ik af en toe in win2000 de volgende error krijg.
"The instruction at "0x488eec2b" referenced memory at "0x488eec2b". The memory could not be "read" "
'k heb geheugenmodules al verschillende keren omgeprikt maar zonder succes.
Zojuist DocMemory Ram Diagnostic test gedraaid. Alle tests zonder problemen doorlopen.
M'n vraag is:
Zijn er hier mensen die 133Mhz geheugen zonder problemen hebben draaien op de MSI K7Pro?
Heeft het zin om in m'n bios te gaan tweaken met de SDRAM timing? Zo ja, wat zou de instelling moeten zijn?
Wie denkt er even mee?