Toon posts:

[XP] User agent

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb even een vraagje. Welke useragent geeft Windows XP Longhorn mee bij het surfen?

W2k = NT 5.0
WXP = NT 5.1
Longhorn = 5.2 ????

En bij MacOS worden ook 2 verschillende agents gebruikt. Welke is van MacOS classic en welke is van MacOSX

Mac of PPC?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2004 15:45 ]

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-05 12:16

Ryceck

Constants and Variables

Verwijderd schreef op 05 januari 2004 @ 15:42:
Ik heb even een vraagje. Welke useragent geeft Windows XP Longhorn mee bij het surfen?

W2k = NT 5.0
WXP = NT 5.1
Longhorn = 5.2 ????

En bij MacOS worden ook 2 verschillende agents gebruikt. Welke is van MacOS classic en welke is van MacOSX

Mac of PPC?
Voor zover je al kan spreken van het feit dat een pre-pre-pre-ALPHA versie zich al druk maakt om een User Agent zal het waarschijnlijk NT 6.0 worden maar 5.2 kan ook.
Maar gezien het om een zeer premature versie van Windows Longhorn gaat kan hier geen zekerheid over worden gegeven... zoals je hopelijk zelf ook al snapte :Z

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Verwijderd

Topicstarter
Ryceck schreef op 05 januari 2004 @ 15:49:
[...]

Voor zover je al kan spreken van het feit dat een pre-pre-pre-ALPHA versie zich al druk maakt om een User Agent zal het waarschijnlijk NT 6.0 worden maar 5.2 kan ook.
Maar gezien het om een zeer premature versie van Windows Longhorn gaat kan hier geen zekerheid over worden gegeven... zoals je hopelijk zelf ook al snapte :Z
Ja dat snapte ik. Maar ik dacht misschien zijn er hier mensen die de pre pre pre alpha hebben draaien en dit toevallig weten voor een handig scriptje :P

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-05 10:47
ff in de command box "ver" intypen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

In Windows2000 kan je dat bv. hier HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings vinden - verder heb je ook websites die dit laten zien, bovendien levert [google=user agent] ook behoorlijk wat hits op :)

Verder - zoals je weet is het op GoT belangrijk dat je laat zien zelf moeite gedaan te hebben - ik kan dat helaas niet uit je topicstart halen, en daarom gaat dit topic dicht :)

Dit topic is gesloten.