Ik heb op dit moment een server met daarin een celeron 266. de voeding is een 300 watt en is dus goed genoeg. verder zit er 192 mb sdram in (pc133 op 100mhz) dus een leuke upgrade voor weinig geld moet toch mogelijk zijn. er zit zelfs een agp grafische kaart in. Ik zoek dus een goedkoop goedwerkend mobo dat een amd xp kan hebben (2000+ bijv) zodat ik alleen een nieuwe processor en moederbord hoef te hebben. Heeft iemand ideeen voor een goede processor / mobo combinatie (sdram)
Socket A mobo met SDRAM (PC133) geheugen waar te koop ?
Hierin staat het eea dat wel handig is voor je
Hierin staat het eea dat wel handig is voor je
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
ik zit alleen een beetje mee of het moederbord die oude agp kaart wel gaat ondersteunen... het is een 8mb agp kaartje (agp 1x neem ik aan?) anders is onboard vga wel slim denk ik....
[ Voor 14% gewijzigd door savale op 05-01-2004 15:48 ]
Als je echt eens zou ZOEKEN, dan zou je ook vinden. Dit is louter zelfwerkzaamheid, ga op zoek naar wat voor moederbord jij zou kunnen kopen (dit soort oud zut met SDR-SDRAM is ondertussen redelijk zeldzaam). Tip: K7S5A
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()